laupäev, märts 3

Ideaalne pidu

Eile käisin ceilidh'l ja no see oli lihtsalt peeeerfect. See oli "Carbon Neutral" projekti lõpetamise puhul organiseeritud üritus. Sisse saime tasuta, süüa saime tasuta ning kõigile oli ette nähtud ükskõik milline tervitusjook. Vahepeal jagati neid lipikuid jälle, nii et saime jälle tasuta juua. Ja tantsud olid ka nii toredad. Ja noooo need kiltides meheeeed, gotta love it. Pärast läksime veel pubisse Laura ja Domiga, täiega lõbus ja äge oli. Nüüd...kuna ma avastasin eile koolis end mõttelt, no mida ma teeeeen, kuhu mu aeg kaob ja et mis mul viga on??? Ma olen nii maha jäänud oma lugemistega, et see ajab südame pahaks, ma lihtsalt ei saa aru. Kuna täna on vaba päev,siis ma esiteks kavatsen end vedada jõusaali, kuhu pole umbes faking ammu jõudnud ja siis kavatsen ma lugeda selle nädala asjad ära tagantjärgi jaaaa järgmise nädala asjad. Millegipärast mul on tunne ,et seda ei juhtu...A no see mu oma viga, et ma nädala sees ei saa lihtsalt mitttte midagi tehtud. Tegelt ma olen päris mitu terve päeva kaodanud selle arvelt, et väljas käin. Kolmapäeval oli Matti pruta sünna, kus ma jõin kogemata..või siis sunniviisiliselt liiga palju gini ja Miriam, kes järgmine hommk kohvikut avas, ei plaaninud üldse juua kuid sellest hoolimata jäi ka purju. Võib ainult arvata, millised me mõlemad neljapäeval tööl olime. Ma pole vist varem veel nii piinelnud, sest nii vaikne oli. Aga siiiiis jõin ma ühe milshake'i ära. Kuna ma siin olen üks uhke kaalujälgija oma arvates, siis pole milkshake'i nii ammu joonud ja ei mäletanud enam, KUI hea pohmaka ravi see on. Miriam sai kell 4 koju, a ma passisin seal kella 11st kuni 8ni õhtul. O.M.G.
Jesssss mul on see võimalus jälle hunnik filme vaadata kooli jaoks. Suutsin see nädal valet filmi vaadata, sest ma pööran täiesti null tähelepanu, mis meil ainete portaalis toimub. Teisipäeval, kui ma oma teada õiget filmi vaatasin, läksin ma pärast seda kinno ja avastasingi, et vale film oli, nii et peale kino hakkasin siis veel õiget asja vaatama, mille saatel ma uinusin, sest see oli lihtsalt ...viisakuse mõttes ma ei hakka ütlema, mis ma sellest arvan. A kuna ma nägin treilerist David Hemmings'it, siis mõtlesin et oo must be worth it! Mõnusalt tegus nädalavahetuuuus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...