teisipäev, märts 6

Just avastasin, et mu öökapil seisavad kõrvuti gini ja tooniku pudel, siiani ei suutnud pilti kokku viia, et need on ju ideaalne kooslus! Sellegipoolest ei kavatse ma neid juua, sest naasesin just Junk Roomsist, kus toimus üks hirmus kultuuriüritus, iga esmaspäevane. Sai näha inimesi, keda pole ammu näinud ning ka neid, keda pole kunagi varem näinud a kes olid üsnagi sõbralikud. Täitsa tore oli. Aint et ma soovin, et ma end iga jumala kord koha omaniku ees marki maha ei teeks, võibla tuleks kasuks.
ja üleüldse, miks on gin mu öökapil-sest iga kord, kui ma oma alko kuhugi alla korrusele ripakile jätan on kohe Karita küüned taga mu viinal. Nii et mõtsin, et mõistlikum on oma kraami käeulatuses hoida. Ja toonik on sellepärast, et Josephine avastas meie kilekotikapist ämbritäie erinevaid gaasilisi jooke, mis me olime Silje sünnipäevast sinna pannud ja täiesti ära ununenud. Ja kuna tolleaegsetest pidudest avastasin ma, kuidas ma jumaaaaaldan toonikut niisama kaanida, siis ma salamisi võtsin ühe enda tuppa, et oma pohmelusi leevendada. Kuigi ma ei usu, et nad seda eesmärki täidavad, sest tavaliselt hakkab umbes miljon korda hullem.
Täna oli täitsa tegus päev-tööl käisin, kus oli iseenesest masendavalt igav, nii et sain seda kompenseerida õppimise näol. Siis jooksin loengusse, siis raamatukokku, siis jalutasin linna, enamiku aja ühe väga toreda noormehe Hamishiga. Temaga hargnes tee Tesco juures ja kui olin 2 sammu astunud, peatus mu kõrval auto, mille seest žestikuleeris juht, et ma sisse hüppaks. Esimene reaktsioon oli fuck no aga see oli hoopis Old Town Coffeehouse'i omanik, kes andis küüti minu kohvikuni, kus ma nägin omakorda trobikond inimesi. Siis suundudsin Miriami juurde faijtasid sööma ja Black Booksi vaatama, no jumaaal kui naljakas saade! Ja siis jõin paar õlut baaris ning siiiiiin ma olen. Üritan oma blackberryst sotti saada,aga seda vist ei juhtu sest ma ei jaga mitte mingit matsu. Ja homme olen ma vähemalt sama produktiivne ja vean Chrisi campusesse väiksele jooksuringile, sest vana sigudik pole siiiiiamaani meie ideaalsest, võrratut, vastapandamatut ja ihaldusväärset linnakut näinud. Selle teada saamine oli viimaste saastade olukordade üleelamise tippp ma ütlen. peace out ja head öööööd everyone

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...