pühapäev, märts 18

See nädal on kurjast

Maisaa aru MIS juhtus?!?! Kolmapäeval läksime küll õppima, aga nagu Josephine ütles "your face is in the wrong book" sest ma lihtsalt passisin facebookis enamuse ajast, mitte ei õppinud. Hiljem läksime poiste korvpalli mängu vaatama enda kergelt pohmas peadega ja ooooo kui lõbus see oli. Saime süüvabalt tund aega lihtsalt ilusaid kehi jõllitada, I like. Meie poisid mängisid St. Andrews'i poste vastu. Nr 5 viskas ikka kogu aeg pilku peale ja ma suht ei saand silmi talt ära, hästi mängis raisk. Kahjuks sai mingi hetk jõllitamise happy hour läbi, suundusime linna, Tescosse muidugi alksi ostma ning seda jooma ja siis uuesti välja. See polnud küll väga vajalik, aga me siiski läksime. Öösel ootasime tund aega bussi, et siis avastada, et ainult reedeti käivad ööbussid, uuuuups. Ma ei jõudnud kohe ühessegi loengusse ega seminari see nädal, mis mul viga on?? Reedel ma lihtsalt ei viitsinud, läksin hoopis trenni, võtsin lõpuks Aleksandra ja Silje esseed ära ning saatsin need mööda euroopat laiali, kuna nad ju mu hülgasid selleks semestriks. Hea asi on see, et vähemalt kirjutasin ühe lehe esseed, so much win!! not. Õhtul tuli Alex külla ja no siis ei saanud ma üldse midagi tehtud. wink. Ja kuna eile oli ju siiski st. patrick's day, siis kuidas ma ei saanud mitte välja minna, kuigi ma kohe üldse ei viiiiitsinud. Sadasime sisse suht kellegi poolsuvaka peole ja jumala hea pidu oli. Ainult, et suurde tuppa astudes nägin ma umbes 50 inimest, kes meil kohvikus suht iga päev käib, veits kahtlane oli, a kõik olid nii maani täis, errrriiti Miriam kes väga aktiivselt rebound'is. Siis kõndisime duski, kus oli kilomeetrine järjekord. A hästi tore õhtttuuu oli, James oma crew'ga oli ka seal ning hunnik muid toredaid ent purjus tuttavaid, my god. Hommikul ma mõtlesin küll, et ausalt ma ei taha elada. Ja tundsin, et tervel maailmal peaks must kahju olema, aga ma pole seda ära teeninud. Üldse kohe mitte. Ja siis ma mõtlesin, et nii pea kui tööle jõuan, kaanin terve selle blenderi täie milkshake'i endale sisse, nimelt on see parim pohmeluse ravi, mida ma vist miljon korda maininud olen, aga ära ei väsi, the word must be out there!!! Ma ei saa sirgeltki seista, sest see on lihtsalt valus. Aga lõpetan selle voodi äärel värisemise ära ja lähen tipa tapa töö poole :) peace out

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...