esmaspäev, aprill 2

Niisiis ma avastasin, et ma jõin reedel 12 tundi järjest. Dubstepi pidu oli ok, aint et veits ei lastud väda dubstepi...igal juhul arvestades mu reedeseid tegemisi võibolla polnud see hea idee kell 8.30 üles ärgata laupäeval ja Dundee'sse minna. Aga me teime seda igal juhul, käisime kambakesi Miriamil töä külas kes piinles vähemalt sama palju nagu me kõik. Dundee'le lähenedes hakkas pohmell võimust võtma ning me juba kell 11 olime pubis platsis hommikusööki söömas ning kõrvale õlle nautimas. Ma ei teagi, kas mul hakkas kogu sellest einest parem või halvem, aga ma igal juhul elasin selle päeva üle. Nägime päris palju ning ilm oli ka megailus.











Päev oli pikk ja väsitav ning lõpuks olime ühes tükis Stirlingus tagasi ning ma suht vajusin sekundi pealt ära kell 9 õhtul ja magasin 12h. That was heaven! Käisime trennis ning siis pidin tööle minema, kus ma jooksin nagu peast vigane, megakiire oli ja täna ka. Masendav. Lõpuks on tagasi Šotimaa tüüpiline ilm-vihm ja inimesed käituvad nagu see oleks mingi uudis. Okei homseks lubab küll lund, aga ikkagi. Ma küll ei imesta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...