reede, mai 18

Nädal juba möödas

Issand jumal, alles oli nii sündmuste rohke eelmine neljapäev ja jubaaa on käes 18 mai. Esmaspäeval riskisin oma eluga ja läksin tööle, kus ma hommikust kuni kella 4ni jalul passisin ja oiii kuidas mu jalale see üldse ei meeldinud. Kolmapäeval olin 9h tööl, see oli nii valuline! Alles nüüd on paistetus maha hakanud minema, toredalt kirev on mu hüppeliiges. Iga päev ise värvi. Aa teisipäeval oli üks eksam, noh loodame et läbi saan. Lõpuks ma ei saanud ise ka aru, mis kelbast ma sinna kokku kirjutasin. Ja õhtupoole lasus mu õlul uus stress, leppisime kokku, et teen Andy'le süüa. Õnneks tuli see kana ja juurvilja roog maitsev. Õhtu ise oli ka väga meeldiv. Ja nüüd ma saan mõnuga jälle oma aega raamatute seltsis veeta. OK käisin tegelt šoppamas täna, lootes leida midagi ILUSAT et Barcelonas glamuurne välja näha, aga kahjuks sellist välimust pole võimalik nende rõivastega saavutada, mida siin müüakse. New Lookis joppas küll nii palju, et ilusad teksad sain kümpaga. Just loen siin erinevatest reklaamitrikkidest ja kuidas firmanimed trikitavad inimesi ning kuidas neil on konkurentsivõimelised odavad kaubamärgid, mida inimesed tihtipeale eelistavad. Igasugused näidud ja mõõdud ja need rahanumbrid, mida selles raamatus mainitakse lihtsalt tekitavad masendust ja kurbust, kuidas ikka reklaam nii palju inimeste gigantseid ajusid mõjutab...a ise ka eriti parem pole :( kui ikka New Lookis odav kaup on, siis kuidas ma saan seda MITTE osta!!!!! Aga oh well, you know what they say Esmaspäeval teen eksami ära ja siis on septembrini FREEDOM. Või no ma loodan, et ma ei pea suvel eksameid uuesti tegema. Nii ootan juba, et Karinit näha!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...