reede, juuni 15

naerma ajavad faktid

Tegelt see pole nii naljakas, aga no kuidas nii saab? Siin mingi mõned kuud tagasi keelati igal pool voolikuga kastmine ära, sest vihma polnud üldse sadanud ja oli väga kuiv. Ja nüüd kirjeldades SUVE, siis mõndades kohtades võeti keeld maha, sest on sitta kanti sadanud. Varsti pole vaja üldse ise kasta, loodus teeb oma töö. Täna oli eriti jõhker, mõtlesin, et mingi järjekordne orkaan moodustub raudselt. Olin oma haige peaga tööl ka veel tagatipuks. Suutsin eile küll mõistlikult võtta Miriami juures, kuid sellest hoolimata sain ma 4 tundi magada ja igatsein kangesti voodit sellest hetkest saati, kui ma sealt välja pidin hommikul ronima. Kohvikus oli hea soe, mitte tapvalt palav nagu tavaliselt. Aga esialgu oli no niiii igav, ma ei teadnud esimese hooga kas jumalat tänada või nutta, a kui hiljem suht kiireks läks, siis tuli veel suurem ahastus. Nüüd tegin väikse viie tunnise uinaku, vaatan veits Chuck'i ja siis arvatavasti vajun uuesti ära. Üks päev oli hästi mõnus ilm tegelt, jalutasin trenni ning hiljem tegin järvele ka tiiru peale. PÄIKE PAISTIS. Ilm pole küll väga ahvatlev, aga keegi võiks ikka mulle külla tulla. Ja ma olen veendunud, et mu hüppeliiges vist ei parane elusees ära, ma olen juba alla andnud, aga oh well

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...