esmaspäev, juuli 23

Meie mini joomatuur on nüüdseks läbi, kuid oh kuidas kogu see segadus me majas ei lasknud unustada. Meil olid kõik klaasid otsas lõpuks (ja meil on SITAKS klaase), mu tuba oli kaetud ühtlase pudeli kihiga. Kuna täna esimene päev taas, kus ei pea suurt midagi tegema, siis otsutasin koristada. Köögist on taas saanud söömispaiga kõlblik koht ning mul endal taas mugav oma tuppa astuda. Mul terve päev repeat'i peal One republic-good life. Veel pole ära tüdinenud. Või noh ma vaatasin vahepeal The Dark Knight'i ära. PEan suure häbiga tunnistama, et pole seda varem näinud. Ja kuna me Karitaga lähme täna siis seda uut Batmani vaatama, siis mõtlesin, et nii ikka ei saa kui eelnevaid osi näinudki pole. Igal juhul my hopes are high! Ma tahaks juba ühtlasi näha palju mul sellest kuust raha üle jääb, et saaks omale tatoveeringu ära teha. Ma juba niiii kaua kannatanud. A varsti saab see kindlasti tehtud, yaaay

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...