reede, juuli 27

ohhohhhooo ma olen vist nii lootusetu juhus, pole enam midagi parata. Okei, nii kolmapäeval oli lihtsalt ebanormaalselt soe ja ilus ilm. Mul oli vaba ka, KArita alustas alles kl 3 tööd, nii et läksime parki peesitama. Võtsin õlle ka kaasa ja oli niisama tore tsill. Olin päikse käes 2 tundi ja ma olen sama pruun kui Barcelonast tulles (tollest ajast polnud mul enam üldse jumet järgi, jumala valguke olin). Ja tööl kliendid eile kohe märkasid ka täiega. Niisiis Karita läks kolmapäeval tööle ning ma sain Stephie ja Ana'ga kokku. Läksime uuesti parki, mängisime reis ümber maailma, mida saksa keeles kutsutake kuidagi 'ära närvi mine' või midagi...Siis lebotasin kodus veits aega ja õhtul läksime samade tüdrukute ja mõndade tüüpidega outpacki. Ja muidugi oli üks nendest meil püsiklient, teised tüdrukud teavad teda väga hästi. Ja see tüüp, kelle nimi on taaskord Alex, maisaa aru palju neid eksisteerib, on täiega tore ja kena ja ilus ja lahe. Tore õhtu oli. Eile olin tööl ja lihtsalt terrrrrve päev oli megakiire. Kuna shopping centre'is oli tuletõrje alarm, ega siis inimesed ei lähe koju, ega see ei takista neil veel rohkem ja mõttetumalt raha raiskamast. Ja kuna meil veab nii meeletult et kohvik on meil kohe seal samas, siis võib arvata, mis meil seal toimus. APPPI lihtsalt. Ja siis jäi vaikseks. Ja siis hakkas jälle kiire. Ja siis jäi jälle vaikseks. Ja siis Chris läks minema ja ma lihtsalt ülejäänud 3 ja pool tundi üksinda tuiskasin mööda kohvikut ja mõtlesin, et ma saan kuumarabanduse. Ja siis ma mõtlesin, kui ebaaaus see on, et ma üksinda ajan nii palju pappi bisnesile kokku ja ei saa ma selle eest ei tunnustust, kiitust ega boonust. Ja siis mind ajas närvi, et meil tippi ei jagata õiglaselt, me nimelt käime kõik koos selle raha eest joomas, mis on väga tore idee, aga samas kui ma teen 35 tundi nädalas ja teine pole oma praktika tõttu 2 kuud enam vähem töölgi käinud, siis kuidas see õiglane on...aga noh mida iganes, cruel world. Cool-whip. Ja siis ma otsustasin, et kavatsen õhtul täiega purju jääda, et halvad mälestused kustutada. Stephie'l oli house party. Issand jumal mis rahvas seal oli. Veits üle võlli lesbid. KÕIK olid lesbid. Ja üks gei tüüp. Kes oli nii gei et mu silmadel hakkas valus kui ma juhtusin nägema, kuidas ta end hööritas ja liibus vastu nende tüdrukute kehi. Ou gaad. Jaaaaaa siis ma sain magada faking 4 tundi, kuigi oleks võinud vabalt 10 tundi, aga algul ei tulnud und ja siis läks uni kell 6 hommikul ära. No tore. Eks ma siis vaatasin forest gumpi ja kujutasin ette kuidas ma tööl lihtsalt ahatsen terve aja ja nutan või midagi. Jumala jube oli. Õhhhhh vastik. Mingi hetk premeerisin ma end mitte millegi eest Greggs'iga. Oooooo kui nämma see oli. Selle jutu peale läheb kõht uuesti tühjaks. Ja siis ma ajasin veel kooki ja krõpsu näost sisse. Ja siis nats surin ja piinlesin edasi. Ja nüüd olen ma taas voodis, jumalik. Täna on ju Olümpia algus ja teised lähevad Matti manu joomismängu mängima avastseremoonia järgi ja olid megakohkunud ja šokis kui ma ütlesin et ma ju ei saa minna...jumal küll ma suht niigi padujoodik ma vaatan nii et täna õhtune oleks küll natuke liig. Vaatan forest gumpi edasi ja olen äge oma kodus. MUIDE GRETE PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS MA EI TEA KUIDAS SINUGA KONTAKTEERUDA SEST MA EI LEIA SIND KUSKILT NETIST ÜLES!!! ÕNNNNNE VEELKORD

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...