esmaspäev, juuli 16

Okei, esiteks see Charlie Brooker on geenius https://apps.facebook.com/theguardian/commentisfree/2012/jul/15/how-fix-british-summer?fb_source=other_multiline&fb_action_types=news.reads. Paremini ei saaks siinset ilmakest kirjeldada. Täpselt nii on. Meil kohvikuski kliendid pargivad end esimesel võimalusel õue, kui päike kuskilt veel enne kella uut õhtul terrassi alale paistab. Ja kui ma ühel hetkel nende joogid valmis saan, on nad juba kuhugi tuppa põgenenud, sest vahepeal on tormiks kiskunud. Karini külas käigust nii palju, et bussiga sõitsime Invernessi, ilm oli isegi esialgu paljulubav, aga siis viimnegi lootus kuivale päevale kadus, kui juba tund aega sadanud oli. Teel sinna ma eriti loodust ei näinud, sest ma olin valuvaigistite uimastava mõju all ja magasin palju. Kohale jõudes otsisime hosteli üles, odav ja mõnus ning kohe peatänaval. Käisime linna peal, god bless for smartphones, meil läks google maps'i üsna palju ikkagi vaja. Otsustasime minna Loch Nessi, ehk siis see koht kus see Nessie koletis elab. Nii öelda. Meile öeldi, et bussiga umbes 10 naela edasi-tagasi. A kuna bussijuht oli nii tore ja viitsis jamada, siis me saime oma hiilgavate õpilaskaartidega hoopis £3.30 edasi-tagasi. Bargain! Ja no issand kui iluuuuus seal onnnnn
Siis ligunesime tund aega bussipeatuses, normaalset katusega peatust seal polnud. Lootus hakkas närbuma uuesti, kui buss veits hiljaks jäi. A ta ikkagi tuli ning kui ta 3 minutit sõitnud oli, siis selgus et lähedal oli üks asula, kus oleks saanud aega kuskil SOOJAS ja KATUSEGA kohas surnuks lüüa. A mis ei tapa teeb tugevaks! Linnas jätkus meil jaksu kuivas riided selga panna ja pubisse minna. Väga äge koht oli. Lõpuks kobisime magama, meie toas oli 2 inimest veel ja meil isegi õnnestus ilma suurema naermiseta tuppa siseneda ning kerra tõmmata. Teisel päeval käisime muuseumis, mida me mööda linna taga otsisime, kuid siis selgus, et see oli kohe selle sama peatänava information centre'i küljes, nice. Passisime veel igal pool ning siis suundusimegi Edinburghi. Sõime pitsast kõhud punni ühes Itaalia restoranis ja Karin läks bussile ning ma rongile tagasi Stirlingusse. Nüüd aina usinasti töötanud. Siin nüüd veel pilte muudest tegemistest.