pühapäev, juuli 22

Viimasel ajal on inimsuhetes kõik kuidagi väga pea peale keeratud. Mehed käituvad nagu mingid väiksed tujukad plikad ja nagu Aleksandra ütles-tüdrukud on muutunud täiesti südametuteks. Maisaa aru, kas nii ongi nüüd moes vä. Naised võtavad meeste maailma üle, hahah. Teine väga ebaharilik olukord, mis siin juba mitmendat päeva kestab on Karita ühikakaaslase palve elada meil mingi pool nädalat, sest tal vaja hommikul tööl käia ning kodust ta ei saaks nii vara kohale. Probleemiks on nagu see, et nad aasta aega rääkinud pole ja siis lambist palus sellist teenet. Ja nad pole üksteisele kunagi väga meeldinudki. Okei, kuna tahad ju ikka hea inimene olla ning meil vaba tuba et siis miks ka mitte. Ja nüüd ta käitub nagu see oleks viimased 10 aastat ta kodu olnud. Ja siis meie külalisel tuli külla omakorda oma külaline, kellel polnud elementaarset viisakuskti. Maisaa aru, kas see on ka tänapäeval normaalne või on asi lihtsalt minus. Eriti kahtlane värk. Ja ega siin tegelikult omavahel ei sallita kedagi, maitea mis konks siin olema peaks. Muudest uudistest nii palju, et ma olen 3 päeva järjest pralletanud ja eile oli üks eriti kõva pidu. Laural meil töölt, on sünnipäev ja siis tuli ju tähistada. Ausaõna meie töökollektiiv on EBANORMAALNE. See inimeste kombinatsioon on lihtsalt riskantne ja ohtlik. Eriti alko mõju all. Ja veel eriti sellise koguse, mille Matt suutis ära juua. Pühaaaa jumal. Ma imestan, et meid klubist välja ei visatud. Ja ma üldse imestan, et Danielle meile jooke müüs. Esiteks, me olime juba ilma Matti kohalolekuta, suht tõmblev inimmass ning kui Matt laivi lendas mingi hetk, jumal teab kus ta vahepeal kondas, siis mul on imelik öelda, aga nende klubitajate ees oli lihtsalt piinlik. Asi lõppes sellega, et Matt muutus väga vägivaldseks, ma sain umbes 10 korda vastu vahtimist, James sai munadesse ja ega ma sain ka ühe mõnusa löögi allapoole vööd. Lihtsalt OK siis. Ma üritasin kõigest väest Matti eemale tõugata, et oma asjadega tegeleda ja et veits hingata aga ei. Ta lihtsalt rikkus mu jaoks isegi mu ebaõnnestunud katse üht eriti ilusat meest sebida. A ta oli megaigav, aga faking ilus. Ja siis ma lõpuks loobusin, kuna Matt ei jätnud ka järgi. Lõpuks oli aeg koju minna. Tulime siis siia, ajasime veits juttu, ma ikka iga ginna eest PIDIN Mattiga mölisema ja lõpuks ta sai aru, milline douche ta õhtu otsa olnud oli. Või noh vaevalt, et ta aru sai, sest me pole keegi veel niiiii purjus teda näinud. Chris saatis Matti koju ning me läksime James'i juurde edasi. Mingi hetk poisid hakkasid fifat mängima ja ma ei saaaaanud üle lihtsalt, kuidas sellises telekamängus nagu päriselt kommentaatorid ka üritavad mingit teemasse asju öelda. Eriti õudne oli, kui ma oma peoriietes kõrgete kingadega kell 5 koju komberdasin. Vahepeal läks ambulance ka mööda, eriti walk of shame tunne oli. Ja üldse, ma kandsin neid kingi esimest korda pärast oma hüppeliigese väljaväänamist ja ilmselgelt polnud veel õige aeg neid kanda, sest ma suudan täna vaevu käia. Tegin just omale hommikusöögi-kiievi kotletid ning pasta brokoli, tomati ja soft cheese'iga. Üllatavalt hea on olla, aga oma lubadusest ma küll kinni ei pea, et minna inimesi kohvikusse vaatama:(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...