kolmapäev, august 1

Nii hea, et Connoril auto on. Ühel õhtul oli meil nii igav, nii et otsustasime sõidule minna. Pole küll suuremat asi tegevus, aga lahe oli. Nägime Stirlingu ümbrust, nii harva saab siit linnast välja, siis on kõike muud kohe nii põnev vaadata. Jõudsime Alloa'sse, leidsime 24h Tesco, mis on megasuuuuur. Väga tore kogemus oli. Ostsin sealt muude toitude hulgas beekonit ja ma ei tea mis värk on, aga ma söön suht kõik beekoniga, nii pea kui seda meie majas leidub. Ja ma alati mõtlen, kui rõve see tervisele on, aga mis seal ikka. Mitte beekoni söömine vast ei päästa kogu mu ebatervisliku eluviisi eest. Teisipäeval ma vandusin, et ei hakka tinutama, sest veits paha ja väga vässu oli olla (eelmine päev käisime Ana majas, neil ongi konkreetselt terve maja Riverside'is. Seal oli veel veits rahvast, istusime sääskede käes, ajasime juttu ning poisid laulsid ja mängisid kitarri. Siinkohal ma pean mainima, et asi on nii kaugele läinud, et ma vist armun igaühte momentaalselt ära!!) aga asjad läksid loomulikult teisiti ja kuna Connoril on ju auto, siis saime sellega Morrisonsi, kus oli odav vein. Veetsime aega kodus, Kyle oli külas ning hiljem tulid ka Ana ja Freya. Lõpuks olime omadega Duskis. No enne seda seisime me umbes sada aastat järjekorras, no ausõna ma pole mitte kunagi oma elus klubi järjekorras passinud. Eriti hale, et seekord see veel Dusk juhtus olema. Nii palju rahvast. Ja nii palju vihma sadas. Ma korraks mõtlesin, et me ei saa Karita ülbitsemise tõttu üldse sisse, sest ta viskas bounceri nina all oma vihmavarju kuhugi nurka ja ütles IT'S OK RIGHT. Mille peale ta vaatas väga angry eyes'idega ja ütles et DOES IT LOOK LIKE IT'S OK TO DO THIS. Aga ta vist niisamagi elust tüdind ja saime rahus sisse. Baaris läks meil umbes veel 50 aastat, et jooke saada ja lõpuks leidsin Miriami, Jenni ja muud inimesed üles. Tore õhtu oli ja täna ei pidanud tööle minema ja puha. Kõik ärkasime nii vara, Kyle läks poodi valuvaigistit ostma ning ma anustin, et ta mulle mäkist suure eine ja wrapi tooks. Aiiii kui hea see oli. Ja eile Morissonsis mõtlsin, ette ja ostsin apeslini mahla, sest ma teadsin, et see kulub täna marjaks ära. Siis me jäime kõik mu toas magama, Kyle oli pakkind end teki sisse ja suht pass'is out'i põrandal. Ja nüüd mul pole jälle süüa ega midagi. Beekonit on. Vaatan mida korraldada annab. Keegi hakkas nüüd süüa tegema, lõhn ajab veel rohkem näljale, kurat. Sjuuke väss on samas, ma täna juba 2 uinakut teinud, nii ei saa ju päris

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...