laupäev, august 4

Üksinda jäetud

Karita läks Eestisse, nii et ma nüüd täitsa üksinda kodus. Kuna kõik see peo sitt, mis üks teise järel siia kerkis, jäi minu kaela, siis otsustasin eile kõik ära koristada. No ma olin ikka nii uhke enda üle, et pidin köögist panoraampildi tegema ning kavatsesin seda internetis levitama hakata, kuid siis ma mõtlesin, et võibla tundub veits hale ja rõve ning inimestel võib tekkida igast ettekujutusi meie korteri tavaolukorrast, mis nähtavasti oleks ka tõsi...nii et jätsin pildid enda teada, aga lihtsalt mainin, et köök suht särab. Aga loomulikult mitte kauaks. Veel tollest klubiõhtust-mulle tuli feissari postkasti kiri kelleltki tundmatult, et ma kaotasin oma juhiload Duskis ära ja ma juba arvasin, et ma suurest alandusest pean Duski päise päeva ajal astuma, et see sealt kätte saada, aga ei-maailmas ikka mõni hea inimene leidub, kes su juhiloa üles nopib, eeldab, et omanik on üliõpilane ning selle peale viib load linnaku poodi! Normaalne. Ma ei taibanudki, et ma selle ära kaotasin. Vaatasin küll, et veits imelik, et ma ID kaardiga käisin, sest tavaliselt tekitab see uksel palju probleeme ja saginat ning VÄGA originaalseid nalju nagu "say twelve months in Estonian." Ainult, et nüüd ma ei viitsi üldse järgi minna sellele. Miriam lubas minna, kui jõusaali läheb. A vaevalt, et tal meeles on. Ma hakkasin mõtlema kui tihti mul viimasel ajal on olukord, kus ma mõtlen endamisi, et "asi ongi nüüd nii madalale jõudnud, et..." No näiteks siis, kui ma konkreetselt riisusin kandikult šokolaadikoogi jupikesi kokku tööl, et mingeitki palukesi oma kõhtu saada hommikusöögiks. Ja ülejäänud olukorrad on suht samaväärilised olnud. Nüüd peale tööd lõõgastusin veits, vaatasin Seinfeldi, avastasin, et polnud midagi söönud. Vaatasin veel Seinfeldi ja tegin samat rooga, mis eile, sest muud mul lihtsalt pole. Söögi valmides märkasin ma laual küüslauku ja leidsin, et tore oleks see oma roale lisada. Ja kui ma teist korda õnneks kohe mõtlesin, taipasin, et kuna ma hiljem meesterahva seltskonnas, siis jätan küüslaugu selleks korraks vahele. Fiuhh. Aaaa ja Liis tuli geniaalse idee peale. Nimelt, ta tõmbab Saksamaal varsti otsad kokku ning liigub taas kodupoole ja ta mõtles, et lahe oleks enne minekut korra minu juurest läbi tulla. Oh see oleks megaäge!! Loodan, et mingeid normaalseid lende eksisteerib. Ryanair nagunii. Ryanairist rääkides, siis nad arvavad, et mul läks ühe inimese arvelt topelt piletiraha maha, kui endale, Karinile, Ly'le ja Elale pileti ostsin. Sest Elake sai valesti jutust aru, ning arvas, et ma talle piletit ei hankinud ning ilma teatamata ostis lihtsalt endale uue pileti samale lennule. Aga ma arvan, et mul ei õnnestuks Ryanair'ilt lisa raha välja petta, ei tahaks nagu Eesti asemel vangi sattuda. Vot.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...