kolmapäev, september 12

Ajad Eestis

Mõtlesin, et peaks vist siia jäädvustama asju, enne kui need meelest lähevad. Eesti reis on olnud nii väga tegude rohke ja äge. Eelmine teisipäev hakkasin Londoni poole liikuma ja seda muidugi bussiga. Õudne oli. Lihtsalt õudne. A kohale jõudes oli hoopis teine tera. Oli plaan minna paarile õllele, aint et seda ei juhtunud, sest asi lõppes sellega, et me ei saanudki magama vaid peale pralletamist läksime otse lennukile. VÄGA halb idee. Aga täiega tore õhtu oli. Nägin Heidit ja ka teisi prantsuse tüüpe. Ja loomulikult Hakimi, kes on veel ilusam kui varem. MIS TOIMUB. Aga samas kohati on tal väga vähe aru, nii et kõik on ikka balansis. Eestis saime üsna mitmeid kultuurišokke, aga no mis parata. Ja siis kui ma teada sain, et osad teenivad Tiimaris 1.50 tunnis, siis ma hakkasin nendest masendunud teenindajatest, kes elementaarsetest viisakustest sittagi kuulnud pole, rohkem aru saama. Käisime vanaemal külas, kes tegi muidugi maailmaparimat toitu. Järgmine päev tuli emme ka Eestisse, käisime vanaisal külas, kus me saime samuti megahead kodust toitu, sellest järgmine päev šoppasime, läksime vanatädi ka vaatama. Siis läksime me reedel kõik välja, mina, Karin, Ela, Ly, Omida ja nende sõbrants Kadri. Eesti pidu on ikka hoopis midagi muud. Sellel põhjusel saime me koju kell 6 ja äratus oli juba 10.30, et reipalt Soome minna. Issssand jumal. Äärmiselt valuline päev oli. A me olime Kariniga nii tublid ja ei vingunud ega hädaldand. Olime ühe öö seal, suundusime tagasi Tallinnasse ning siis issi juurde Türile. Neil ikka nii mõnus kodu seal. Saime natuke puhata ja niisama olla. Aitasime tal puukuuri värvida, nii et sain veits kasulikuna ka tunda end. Ja muidugi issi tegi ka nii maitsvaid roogi. Ma olen vist umbes 70 kilo juurde võtnud selline tunne. Eks siis Šotimaal tuleb paastuma hakata. Ja siis ma igaljuhul issi juurest tulingi otse Tartusse Liisile külla. Käisime Tiidu pool, kus oli veel Robert, tema tüdruk, Liina ja Kristjan. Ooooh ma sain lõpuks normaalselt Eesti õlut nautida. Ja issand kuidas ma nende tüüpide huumorit igatsenud olen. Terve õhtu oli nii ebanormaalselt naljakas. Ja ütleme nii, et kui Kristjan tahab Liivimaa Kroonika joomismängu mängida, siis vastavalt sellele öelge ei või jah, kas tahate, et terve ruum ühel hetkel paljaid inimesi täis on. Meeltlahutav oli küll, sest mulle jäid õnneks riided selga. Ja siis me lõpuks KELL KOLM öösel hakkasime liikuma kuhugi, sest meil sai alko otsa. Ja seal kohas oli kolm õlut 4.50. whattttttt.........Ma pole siiani sellest üle saanud. See on ju peaaegu tasuta. Aga no kuna seda eesti õlut nii palju mekitud sai, siis on täna veits kehv olemine. Ma õnneks magasin kella 1ni, muidu ma vist ammu nutaks oma elu üle. Liis va tubli inimene läks nüüd kooli ja kui ta naaseb, siis lähme linna peale niisama tšillima. Jeejee. Aa ja ma avastasin, et mul hakkab kool juba see nädal pihta, aga ma alles järgmine teisipäev jõuan tagasi. Oooops.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...