teisipäev, mai 14

pidustused

Meie grandioosne alkonädal on nüüd juba ammu möödas. Pärast esimest veinipäeva ma mõtlesin, et ülejäänud nädala olen lihtsalt siruli. Pole vist vaja mainida, et teisipäevane tekiila päev jäi kõigil vahele, kuid viski kolmapäev oli edukas, ka õlle neljapäev. Reede oli...kokteilipäev, ka siis oli mahti natuke tinutada, aga hoidsime end laupäevaks, sest siis oli Final Fling. Me olime Riikkaga Bender ja tema õel kaksik Flexo. Õhtu oli edukas. Teised meie seast olid: Nathan-Dr. Who 70'ndatest, Silje:Laika, Alex:Star Treki tüüp, Aleksandra:Printsess Leia, Ludo:...Joda? (Peo teemaks oli sci-fi ja kosmos) Ja siis me veel leidsime teisi Futuramast pärinevaid karaktereid, see oli päris lahe Karini jaoks võtsin julguse kokku ning tegin minioni poistest ka pilti Pühapäev oli nagu ta ikka olema peab pärast suurt pidu. Käisime Droughtys söömas, Ludo va kange võttis söögikõrvale lausa 2 õlut. Ülejäänud me nõrgad punnitasime, et poolt pintigi ära saaks joodud. Kuna see alkotuur oli vist nii sees, siis järgmine nädal me avastasime end üsna tihti pubist millegi pärast. Ja nüüd 2 nädalat hiljem ma vaatasin peeglisse ja mõtlesin, et kaalule ma küll astuda ei julge. Nii et taaskord on vist porgandi dieedi aeg. Ütleme nii, et Aldist tulles ja kandes muude asjade hulgas miljon puuvilja, 2,5 kilo kartuleid jms oli juba omaette hea trenn. Ja siis eelmine nädal viskas üldse kopa ette, lasin vähemalt 10 cm juukseid ära lõigata ning varsti värvin oma enda juuksetooni laadseks oma juuksed. Ma ei jaksa enam pidevalt hoolitseda nende eest. Ja vaheldust ju ka vaja. Muude asjade poole pealt, lõputöö on ära antud, jääb loota, et see on hea hinde vääriline. 21sel lähevad Silje ja Aleksandra ära ning siis Laura juba läinud, keda ma tõenäoliselt enam kunagi ei näe. Nii et kurvad ajad on ees. Aga samas enamikke näen lõpetamisel ikka ning ma ostsin just Londonisse piletid, et Karinile mai lõpus-juuni alguses külla minna. Olen pisikese puhkuse ära teeeeninud. Ja tore on Stirlingust ära saada, mul pole enam midagi teha siin. Vastikud eksamid kõigil, mis rikuvad nende vaba aega. Ja peale neid lähevad kõik ära ju. A vähemalt mõned nagu Riikka ja Ana jäävad, peaks midagi ägedat ette võtma siis!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...