laupäev, aprill 5

Positiivsused

Esiteks, ma ei saa kuidagi uskuda, et National Geographic'u aastane subscription on ainult £19! Miks ma seda varem tsekkinud pole? Igal juhul juba makstud ja nüüd saab aasta aega head kraami lugeda ja vaadata. Teiseks, ülikoolist Laura tuli paariks päevaks Londonisse, niii hea meel oli teda näha! Eile oli nii pikk päev-peale tööd läksime British Museum'isse, polnud aimugi, et see mu tööle nii lähedal on. Siis leidsin ma taskust mingid burrito voucher'id nii et läksime neid sööma, siis jäätisele Leicester Square'i ja siis Soho'sse kõige odavamasse pubisse, kus ma Londonis käinud olen. John Snow nimeline Lexingtoni tänaval, külastust väärt! Mingid sjuuksed väga piffid inglise tibid, kelle jutust ma mõtlesin, et kõrvad hakkavad sitavett jooksma, suht ebameeldivalt hõivasid kogu meie laua. Loodan, et kõigiga seda ei juhtu! Viimaseks, pole just kõige positiivsem öelda, et suutsin eelmisel laupäeval pärast suuremat veini koguse konsumeerimist tõbiseks jääda. Esiteks oli pühapäeval juba ilmselgetel põhjustel kirjeldamatult halb ning esmaspäeval esimesed külmetuse nähud. Teisipäeval ma tööl mõtlesin taas, et annan otsad, ning siis olingi neljapäeva hommikuni siruli ning üllllataval kombel suutsin end nii ruttu terveks ravida! See oli imeline. Nüüd nii reibas olek, et ei teagi kohe mida ära teha!!! Piilun veel NG kodukal ringi, vaatan ühe family guy osa, teen kartulipannkooke ja siis loen, vot

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...