reede, juuli 18

Eestisse külastus

Sai käidudud ju Eestis kaheks nädalaks, väga kaua oodatud puhkus oli! Enamik ajast sai vist looduse keskel veedetud, aga linnas saime ka ikka ringi käia ning inimestega kokku saada. Linnas käisime kaemas muidugi vanalinna, mis on endiselt mu lemma ja ilusaim paik!
Otsisime Kariniga üles Gourmet Coffee kohviku Kadriorus, kus valisin omale Yirgacheffe'i kohvi, mida ma teen vist igal pool, kus vähegi võimalik.
Hästi hea oli! Ostsime neid samu ube ka kaasa, just vaatasin, et heal juhul ühe hästi mekkiva kohvi saab aint veel teha. Enamjaolt aga tähendas inimestega kohtumine ning niisama eestilikku hõngu nautimine head eesti õlut või muud maiast alksi
Saimegi issi juures mõnusasti kaua aega veeta. Esiteks alustasime Türilt meie rattamatkaga, mis oli üks paras ettevõtmine meile laisklevatele londonlastele, kuid sellegipoolest megamõnuuus oli!
Pidasime ka Intsu sünnat issi juures, lihtsalt parim ja lõbusaim päev üle pika aja! Ilus ilm, hea seltskond, loodus ümberringi, lõputu kogus koduõlut ja megasuur laar isesuitsutatud lestakala!
Issil oli idee olnud juba pikemat aega, et ta viis last kõik tema maa peale lehise puud istutaks, aga no kuna esiteks suht võimatu on meid kõike ühel ajal ühte kohta saada, siis oli alles nüüd võimalik seda teostada. Läksimegi ta ATV ja järelkäruga kambakesi umbes 60m ta majast eemale ning kukkusime istutama vindiste peadega. Mu meelest nii tore mõte tegelt. Käisin külas veel Mariannil ju, kellel on nii vahva kodu nüüd Männikul. Oleks pilti pidanud tegema sellest, kuidas ta siga, laps ja kassid on hetkel kõik ühe suurused, aga kahjuks see ei tulnud mulle siis pähe. Veinitasime ja ajasime juttu ja oli niisama üle nii pika aja jälle näha. Ta pani mulle geellaki küüntele, mis oli nii ilus ja uhke suht pikka aega, aga nüüd ma juba pikemat aega ei tea, mida teha, sest ma pole poest leidnud õigeid vahendeid, et see segadus oma kätel korda teha, sest nüüd on nii palju sellest ilustaadiumist möödas, et see lakk lihtsalt koorub maha..ma ei teadnu ,et see üldse võimalik on... eniveis mul sama tooni lakk kodus olemas, nii et seda koledust saab katta! Käisime veel emmel külas Soomes, kus sai armsa Frida selsti ka nautida. Eriti tundsin ma end tunnustatult, kui ma esimest korda selle kahe nädalase puhkuse jooksul oleks end normaalselt välja maganud, kui ta poleks kell pool 8 hommikul diivanisse roninud ja mulle konkreetselt pähe istunud! Hiljem tsillis ta niisama mu jalutsis endal rahulolev muie
Emme juures jõime palju kohvi ja veini, sõime palju head toitu ning käisime ilusaid paiku külastamas. Ja ujumas käisime ka enne kui oli vaja taas lennule vaja hüpata!
All in all, jäid head mälestused, 4 lisakilo kehakaalus, ja tegelt oli seekord kõige rohkem kahju ära minna!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...