reede, jaanuar 9

Seljavalu

Lausa rõõm on teatada, et mu uus aasta on nii meeldivalt seljavaluga alanud. Alguses arvasin, et on jah naljakas, sest sai jälle üks suur pidu maha pandud. Aga kui see üldse järele polnud andnud, siis ajas vaikselt masenduse peale küll. Tööl oli eriti raske, sest baari tagune on nii väike, ja ma pean suht kogu aeg külg ees käima nagu mingi idioot. Igatahes, olin oma kuues päev järjest tööl, seitsmes oleks ka pidanud takka tulema, aga ma lihtsalt ei suutnud enam. Michele oli tagasi tööl kolmapäeval ja ma pidin küsima eilse vabaks lihtsalt, sest valu oli väljakannatamatu. Nad lasid mind veel varem koju, nii et kell 1 sain ära. Kuna me kolisime oma vanast kodust suht kaugele, siis oleks ma ammu pidanud uude kohta ennast arstile registreerima, mis on muide umbes minuti kaugusel meie kodust, aga noh ma olen ju laiskvorst, kes ei viitsi õigel ajal selliseid asju joonde ajada. Helistasin siis vanasse kohta, mis oli kinni (OKEIIII), ja mõtlesin, et võtan oma viimse jõu kokku ja registreerin siia maja juures olevasse kohta ümber. Aga selgus mu nimi läheb registrisse 48 tundi hiljem (no okeeeeeiiii), siis mõtlesin, et lähen vaatan, mis kraami apteegist nii sama saab ja kui paremaks ei lähe, lähen lihtsalt sellisesse "walk in" kliinikusse, kus aega pole vaja, aga samas võid seal viis tundi passida ja oma korda oodata. Apteegist sain soovituse korral mingid kallid närvivalu jaoks valuvaigistid, mida plaanisin järgmine hommik võtma hakata, siis kolmepäevane kuur on nagu süsteemselt paigas, kuna voodis vedeledes ei tee mul midagi haiget. Ainult, et pärast mõnda aega voodis vedelemist läks valu ise üle!! Ma ei tea, mis värk on, sest ma polnud mingeid valuvaigisteid veel võtnud. Imelik. Aga noh kui ma pikemalt ikka seisan ja näiteks inimese kombel süüa tahan teha, siis hakkab ikka ebameeldiv. Nii närvi ajab. Sellegipoolest, kolm vaba päeva järjest, et paremaks saada, nii et can't complain innit. Ma olen nii palju maganud, mis on isegi hirmutav, aga no midagi muud ka pole teha kui lugeda ja aeg ajalt mõni film vaadata. Täna hommikul mõtlesin, et tegelen veits oma CV'ga. Kuna ma va koonerdaja tookord oma uue läpakaga ei raatsinud Microsoft Office'it soetada, siis kasutan OpenOffice'it, mis ajab asja ära, aga pole ikka see. Ja iga kord ma selle formaadiga jandin mingi sada aastat, nüüd tuli idee Microsofti leheküljel neti Word'is asjad joonde ajada, kui ma märkasin, et mu One Drive'is on hullult mingeid back up'e, mida ma ei mäletanud et ma teinud oleks. Hakkasin siis vaatama ja avastasin mingite suvakate inimeste pildid, mõtlesin, et okeeei äkki olin jälle ülikooli ajal nii purjus, et ei mäleta, kes mu telefoniga pilte on teinud. Aga siis vaatasin, et ohhooo tundub, et Connori telefonist on suur hulk neid. Kuna ta on suht poolearuline tüüp, kes juhtumisi on ka gei, ja kuna ma tean mis sisuga pilte ta aparaatidelt leia võib, arvestades et ta on mulle oma sex tape'i näidanud, siis ma ei julgenud neid eriti läbi vaadata. Natuke ju ikka uudishimutsesin, a kui ma nägin ta vetsupoti peal tehtud selfit, siis lõpetasin ära. Kuidas need pildid sinna üldse saanud on? Kuidas saab nii olla, et tema telefonist on minu kasutaja alla back up'itud kõik pildid??

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...