reede, jaanuar 30

Vabadus

Kolmapäeval oligi meil Covent Gardenis kõige viimane päev. Esmaspäevast saati oli meie vestlus IGA kliendiga täpselt selline et oh noooo panete kinni? a miks? a mis teist saab? a kus uus pood on? a kus lähim pood on? a kus ma nüüd kohvil käin? millal viimane päev on? mis ise kogu sellest asjast arvad? on sul nüüd lihtsam commute'ida? kus kohas täpsemalt King's Cross'is? Milline see uus pood siis on? on suurem vä? kes seal üldse tööle hakkab? Ja kogu nendele küsimustele järgneb hunnik nende poolseid arvamusi, kommentaare (enam jaolt muidugi mitte kõige meeldivamad) ja kohati väga veider suhtumine. Just nagu ma oma fellow baristaga oleks üks päev maha istunud, ise otsustanud, et siin ei viitsi enam töötada, paneme üldse koha kinni ning siis vahepeal oma kätega ehitan seal seda uut poodi üles. Kammmoooon. Aga noh, eks ma saan aru, nüüd inimesed peavad uue hea koha leidma oma office'ite lähedal ja uued harjumused oma päeva omastama. Vahepeal oli kurb ka, kui ma oma lemmik klientidele pidin kurba uudist teatama, osad reageerisid küll nii nagu keegi oleks ära surnud. Üks hetk ma aga avastasin, et ma saan sellest rahuldust, et ma kõikidele öelda saan, et up yours ma ei pea sind elusees nägema enam!! Armastan inimesi nii väga lihtsalt. Igatahes oma päeva lõpuks olin ma nii endast välja viidud erinevatel põhjustel, aga vähemalt teadmine, et ma sinna kunagi tagasi ei pea minema, aitas väheke. Õhtul läksime veel pubisse, et nii mõnedki kurbused alla loputada ja no eile oli vaja muidugi pead veits parandada. Siis kell 1pm kui ma ärkasin, nägin, et Michele oli kirjutanud mulle, et mulle on Covent Gardenis pakk. Vedas, et see eile sinna kohale jõudis, sest eile pakiti seal kõik asjad kokku ja ma ei usu, et keegi meist sinna enam tagasi läheks. Pakk oli issilt, Kärdilt, Silvalt ja vanemalt meie sünnipäeva jaoks! Nii meeldiv üllatus. Aga faking hea ajastusega jõudis! Paki sees oli kommi, raamatuid ja salle. Ja ma ju pidin sellele järgi minema, üldse ei viitsinud. Niisama kesklinna loksuda, ma polnud söönud ka midagi. Aga kingitused tegid tuju vähemalt heaks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...