laupäev, aprill 11

Paljude piltidega postitus

Kuna me Ragul'iga oleme nüüd item...vist? Siis oleme päris palju asju ette võtnud koos.
Käisime Southendis kaks nädalat tagasi. Mõnna roudrip oli. Ilmaga vedas täiega, ainult, et üliiituuline oli.
Seal viimases peatuses Ragul pidi PARKIMISE EEST MAKSMA. No mida veeeel. Ja kuna ta kohati on kohusetundlik kodanik, siis ta maksiski.
Sõitsime mööda kallast lääne ehk Brightoni poole, kus oli ka meeletult tuuline, nii et kaesime ruttu ranna üle ja otsisime mingi koha, kus süüa saaks. Pubi nime ei mäleta, aga saime teada, et tüdruk, kes meid teenindas on ka eestlane. Vat kui tore!
Tahaks lihtsalt võrrelda ülinäljas Pireti ja ja dieedil oleva Raguli portsjoneid. Tema oma on see tagumine obvs.
Kolmapäeval oli meil mõlemal vaba, nii et lõpuks sai see iidne plaan teostatud, et ma talle eesti toitu teeks. Tuli täitsa maitsev välja, ma siiamaani söön jääke. Ja eile tegi ta mulle karrit, oh my gooood kui hea see oli! Esiteks ta ju indiast ja teiseks kokk, nii et mõnel on vedand.
Neljapäeval oli meil tööl niii vaikne, sest ilm on ebainimlikult ilus ja soe olnud, nii et saime nautida vaadet roheluse, õitsevate puude, voolavate kosekeste, ja päikest nautivate inimestega samal ajal, kui omaette tühjas kohvikus passisime. Sain varem ära, suundusin A.K. ja ta tüdruku poole Bromsley-by-Bow'sse ning sealt hakkas uus mini roadtrip Southend-on-Sea'sse. See ka mere ääres, aga palju lähemal kui Brighton või Eastbourne. Ma ei tea, mis värk on palmipuudega Inglismaal, igal juhul need mereäärsed kohad ei jäta väga inglaslikku muljet.
Käisime seal lõbustuspargis ja otsustasime rollercoaster'il ära käia. Ma pole kunagi ju nendel õigetel käinud. See tivoli oma Tallinnas vist väga ei loe. Aga see polnud üldse hirmus. Rõvedam oli see tunne enne sõitu seal istudes, mõeldes, et süda jääb kohe seisma!
Vee ääres tahtsin ma ilgelt vett katsuma minna. A seal on kivine, mitte liivane ja muidugi ma oleks peaaegu pea ees vette lennanud oma libedate jalatsite tõttu. Hea, et Ragul kohe mu taga oli ja mu ära tiris sealt, nagu mingi väikse kasvatamatu lapse. Vähemalt sai naerda oma kümme minutit.
Raguli ja A.K. bromance
Ja lõpetuseks koer, kes tuli mulle ligi ja hakkas pai nuruma, kui ma peale tööd pingi peal istusin ja päikest nautisin. Kohe, kui korra käe ära võtsin, siis ta koonuga tahtis veel. Niiiiii armaaaaas. Samal ajal vaatasin ringi, et kelle koer see üldse on??? Aga kuna ta oli nii ilus ja armas, siis mõtlesin, et kui ta mind koju jälitaks, ega ma pahaks ei paneks. Lõpuks selgus, et mu taga istuvale paarile kuulus ta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...