esmaspäev, mai 18

Uued algused

Nii pea kui ma maailma parimalt puhkuselt tagasi olin, pandi mind tööle 8 päeva järjest. Mõtlesin, et okei. Ei tasu ikkagi teiste õudusjuttude põhjal uut mänedžeri maha kanda. Ja kui ma juba neljas päev iga faking päev mingi jamaga olin tegelenud, üks hullem kui teine, siis osutus lahkumisavalduse kirjutamine suht lihtsaks. Tegelt okei, jamad ikka juhtuvad ja alati ei ole kõik kellegi süü, aga meie tiimi "liidril" pole vaja töötajate peale karjuda kuni nad nutma hakkavad, või röökida või äärmiselt ebaviisakalt suhtuda mingite megamõttetute asjade pärast. Ja kuna kõik ülejäänud normaalsed inimesed on ka ära läinud, siis mul pole kedagi seal järgi, kes aitaks tervet mõistust säilitada. Nii, et eelmine reedel sain ma lõpuks Ly'd näha. Polnud teisest näha ega kuulda juba mingi kuu aega! Läksime õlutama ja catch up'ima. Ühinesid ka Hakim (!!!), ja Bridget ning ta sõber. Constitutionist suundusime Abbey Tavern'i poole, sest seal pesitsesid HAkimi sõbrad. Ma jõin kogemata liiga palju, sest ma pole enam selline joodik nagu varem, ja kuna megaväsitav nädal oli seljataga, siis suundusin vara koju. Lootes, et saab korralikult end välja magada, sest ma lubaaaasin Ragul'ile, et me veedame laupäeva koos. Pealegi, ta oli mingid piletid kuhugi ostnud, ja mul polnud aimugi mis koha või millega tegu. Hiljem selgus, et mingi Aasia festival Tobacco Dock'sis. Seal tegelt suurt midagi näha ei olnud, tantsijad esinesid ja mingid mõõkadega vennad raiusid bambuutüükaid maha. Aga toit oli hea! Ja üks hea õlu läks kah õigesse kohta.
See kohv on Indoneesiast ja ühtlasi maailma kalleim kohv. 100g maksab £30! what the fuck. Meie osad oad 250g on £11 ja see tundub juba rets raharööv. Lõhnas hästi küll, aga kammoon. Tore oli, aga läksime vara koju ja vara tuttu, sest ma olin nii rampvässu. Täna kaesin ühe kohviku üle, kuhu proovipäevale lähen neljapäeval. Väga tore koht, kodust vaid 20 min kõndida, nii et mega sobiks see!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...