laupäev, mai 23

Vaba päev

Ilus algus ilusale päevale. Maja teeb meil freelance'i aeg ajalt ja kell kaheksa helistas, et tal ega Tate'il pole võtit, et pood avada. Tüüpiline. Tate tuli siis King's Cross'ist tuubiga siia, haha. Põhimõtteliselt kõik eeldasid, et kellelgi ikka võti on. Ega ma ei pane pahaks Tate'i ilusat nägu näha, aga kammoon mul on vaba päeeev. Juhtub teist suht harva. Aga ma ei jõua oodata, millal mul viimane päev on. Ehk siis kolmapäeval. Ja siis lasen lebosse natukeseks enne, kui uut tööd alustan. Mul päriselt selline tunne, nagu Küprosel poleks käinudki. Uut puhkust juba vaja. Mul oli neljapäeval proovipäev ühes kohas, mis on 20 min kõndimiskaugusel, nimeks Bear + Wolf. See sjuuke hästi populaarne emmede kohvik, tulevad oma pisikestega aega veetma. Pakutakse kooke, smoothie'sid, värskelt pressitud mahlu, väike kööginurgake on seal, lõhnad olid alati head, aga mul polnud isegi aega menüüd vaadata või kiigata, et mida see kokk seal kokku keerab. Seal on erinevad tööd kõigi vahel ära jaotatud, ehk siis enamik ei tea kohvist mitte midagi. Ja kui ma oma latte art'iga uhkustama hakkasin, siis kõik olid megavaimustuses! Egolakssss. Ühesõnaga, kuna ma sain hästi hakkama, siis pakuti kohe tööd. Ülejärgmine esmaspäev alustan. On küll pikad 11h päevad, aga samas ainult 4 päeva nädalas. Saab äkki jälle neid asju teha, mida ma ammu teinud pole. Näiteks nüüd ma kavatsen raamatut lugeda, sest mul selleks aega ainult tube'is olles. Hiljem lähen šoppama. Ragulil on sünnajoogid täna, nii et tahaks ilus välja näha! Neljapäeval käisin ka, uskumatu. Ragul oli impressed, et mina kui tüdruk nii vähe šoppan. A mida ma teha saan, kui ma seda lihtsalt üle kõige vihkaaan. Lubasin talle, et ma täna enne kella 11 voodist ei tõuse, nii et nüüd pean mitte midagi veits tegema, kihelen täiega koristama ja mida kõike tegema, aga eks ma hoian siis lubadusest kinni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...