laupäev, juuni 13

Nädal vallalise elu seljataga

Ragul, va sindrinahk, on nüüd juba üle nädala ära olnud ja ma pean nädal veel ootama. Esialgu oli küll raskem, nüüd juba nukrusega ära harjunud, ja no need imelised pildid, mida ta mulle saadab, kaasa ka ei aita. Üliilus tundub seal olevat! Kunagi ta võtab mu kindlasti kaasa sinna. Igatahes, kuna teda pole ja töölt saan kolm päeva nädalas ju vabaks, siis olen suht produktiivne olnud. Ülielevil olen juhilubade saamisest. Taaskord. Ainult, et UK's. Maksin juba provisional licence'i eest ära. Ja kui Ragul tagasi on, siis saan hakata ta bemmiga ringi kimama. Tegelt loodan, et ennast ja teisi surnuks ei sõida.
Karinil oli üks päev lõputöö näitus. Ühtlasi ka Trudy'l, käisimegi enne näitust tema juures joogitamas, niii soeeee ilm oli. Ma loll muidugi mõtlesin, et oh jess lähen overground'iga, sest seal alati konditsioneer töötab mitte nagu tuubis, kus momentselt kui rongi astud, tekib lämbumistunne. Aga nagu ikka ei suutnud overground tavapärasest erineda, sest seekord olid mingid superdelay'd. Poole tunni asemel lõpuks võttis mul tund aega. IGA KORD ma kirun. Never again noh. Igal juhul, õhtu oli tore. Tore seltskond, sai näha inimesi keda pole niiii kaua näinud.
Karini töö point on siis selles, et ma panin kirja oma õudusunenäo ja siis ta taaslavastas selle. Ei viitsi siia ümber kirjutada, ja tekstist ma pilti ei pane, sest mul on endiselt nii õudne käekiri. See foto kõrval olev versioon on veel kopeeritud Karini poolt minu kirjutisest, sest ma kirjutasin halvale paberile vms.
Ja kõrvaklappidest tuleb mu poolt sedasama loetud teksti, pidin oksele hakkama, kui ma seda kuulsin.
Üks päev sain Heidiga korraks kokku. Pole märtsist saati näinud. wat. Einestasime kuskil ta töökoha kandis. Moorgate'is on mingi uus ja fancy Broadgate circle, kus on baarid ja restoranid ja muu säärane. Päris hea korea (?) toit oli!
Toidust rääkides, siis mul meenus, et Harvester'i pubides saab hommikutoitu £5 eest, ja põhimõtteliselt tellid nii palju muna, vorsti, beekonit (peekonit..?) black pudding'ut, ube, seeni jne kui süda lustib. Ja siis saad ise võtta nii palju hommikuhelbeid erinevaid variante kui tahad, ja saia ja english muffineid.
Kuna Ragul oli toopäev Indiasse minemas, siis ta ahmis nii palju sea ja loomaliha sisse, kuis jaksas, sest seal ju ei sööda neid.
Lõpetuseks Tublist õest pilt, palju õnne ja tubli töö!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...