esmaspäev, august 17

Viimased suvised ettevõtmised

Polegi nagu suvest viimast võtnud. Ilm läks ka kehvaks, nii et enam pole võimalustki olnud...Eelmine nädal sain Kotrynaga kokku üle pika aja. Sai jälle üksteist kurssi viidud. Otsustasime King's Cross'is kokku saada, et siis Caravani minna. Mõtlesime, et kõnnime ka Notes'ist mööda ja niisama uudistame. Siis aga see praegune mänedžer nägi meid ning kutsus kohvi jooma. Mõtlesime et nooo okeeeiii lets get this over with. Kohv endiselt hea raisk. Olime seal veits, siis suundusime Caravani, võtsime õlled ja väiksed snäkid. Niii mõnus oli! Siis otsustasime vaadata, mis selle üüratu Caravani hoone taga on. Ja no issand, ma ei teadnudki, et kogu see uus Kings Crossi ala nii suures ulatuses üles ehitatakse. Seal igast ägedaid asju! Restorane ja väikseid baariputkakesi. Kuskil oli veel mingi lahtise õhu käes bassein jne. Kuna mul oli aega tapvalt, siis kõndisime veel Camdenisse mööda kanalit, ning lõpuks sain Ragul'iga kokku, et Debden'isse minna. Ta sai seal campsite'il pakkumise. Tegi oma väikse toidukoha lahti ning käisin teda seal aitamas. See toidutavaar, mis ta Sainsbury'st kokku ostis, seda kõike oli niii palju lihtsalt! Ja nende esimene nädalavahetus oli suur hitt ning ka eelmine nv. Nüüd reedel käisin ka abiks, mitte et mind väga vaja oleks olnud. Peale seda otsustasime kinno minna ja kuna kell oli nii vähe, siis vaatasime lausa kaks filmi ära. Southpaw ja Pixels. Ausõna, kui Jake Gyllenhaal selle osa eest oskarit ei saa, siis ma olen VÄGA pettunud. Nii hea film! Pool ajast halasin seal. Õnneks Pixels on selline tobedalt naljakas film, nii et sai tuju jälle upitada. Täna lähme ka kinno loodetavasti, nii palju head mida peab ära nägema!
Ma olen siin usinalt oma asju pakkinud ja organiseerinud, sest varsti tuleb ju kolida! Me leidsime siiski ühe teise korteri, käisime küll neljakesi vaatamas, kuid nüüd on nii, et Raguliga kolin sinna, ning otsime kellegi juurde sinna ja Karin ja Fredi kolivad kuskile mujale, kus neil sobivam tööle ja igale poole reisida on. Nii et meie tiim Estonia laguneb koost...Vähemalt on põhjust külas käia!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...