neljapäev, oktoober 29

Mõnus sügis

Meil nii ilus sügis. Kuigi sajab kohati suht rohkelt, a õnneks osadel vabadel päevadel on nii ilus päikseline! Teisipäeval oli mul, Ragulil, AK'l ja Aga'l korraga vaba. Mõtlesime bowlingut mängima minna. Kui me aga nende majani jõudsime, selgus, et Aga tuli alles dušši alt ning pidime suht pikalt ootama. Kui ta lõpuks valmis sai, suundusime bowlingusse, ning korraks käis peast läbi idee, et miks me sees kuskil passime, et lähme õue, näiteks mere äärde. Aga no võtsime ikkagi ühed joogid, mängisime ühe mängu ja siis mõtlesime, et sõidame mere äärde. Ainult, et ma guugeldasin, millal päike loojub. kell 16.42. No mida. Masendav. Mere äärde oleks olnud 55 min sõit.Selle asemel otsustasime siis hoopis sööma minna. Aga seisime silmitsi probleemiga leida lahtist restorani. Me olime kuskil ida Londoni kandis. Ja kell oli peale 3, ning restoranidel on ju need mõned tunnid enne õhtusöögi aega, kui nad kinni panevad. Valuuus, kõhud olid nii tühjad, sõitsime mega pikalt ringi. Harold ja Kumari tunne tekkis. Lõpuks jõudsime Walthamstow'sse. Läksime ühte Jamaika restorani nimega Turtle Bay. Ütlen kohe ära, et kui vürtsist ei armasta siis hoia heaga eemale. See oli niiiiii spicyyyy. Kui me suupisteid alles sõime, siis AK pidi küsima minema, et nad selle jerk sauce'i ei paneks ta toidu sisse. See oli tõesti ränk. Ma pole kunagi midagi nii vürtsist söönud...vähemalt sai proovitud. Interjöör on neil lahe ja nad teevad ägedaid jooke, nii et tasub siiski elamuse mõttes minna!
Eile peale mu tööd Ragul tuli järgi ja kuna mul oli kõht tühi, siis läksime oma tavapärasesse itaalia restorani Muswell Hill'i, et siis peale seda Suffregette'i vaatama minna. La Porcetta's taheti meid samasse lauda istuma panna, mis eelmine kord, a siis hüppas välja omanik ja ütles, et eelmine kord juba istusite siin, minge istuge taha poole. Nii eriline tunne tekkis kohe. Toit on neil nii maitsev, hinnad head ja portsjonid megasuured. Peale söömist suundusime Wood Green'i, võtsime isegi piletid ära ja siis mõtlesime, et oleme ikka nii väsinud, nii et tulime koju! Eriti head jobskid. A meil ju need membership kaardid, nii et eraldi iga kino külastuse eest ei maksa. Mis on hea, sest igavate filmide puhul pole kahju magama jääda või üldse ära minna. Kodus igatahes ma tahtsin kohe ära vajuda. Ma vist pean ikka uuesti kohvi jooma hakkama, sest ilma kafeiinita ma pole ju üldse nii ergas kui vanasti. Eks näis, üritan veel vastu panna. Ja täna on ju neljapäev. Ragulil taimetoidu päev. Ma ei tea, kas ma suudan kaasa teha. Me peaks kokku saama, et hommikust sööma minna. Või siis lõunat pigem. Ja hiljem saan Zuzka ja Kotrynaga kokku! Zuzka on korraks Londonis nii et peaaab ju nägema! Ma niiii ooootan

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...