laupäev, veebruar 4

Ülevaade eelmisest kuust

Lõpuks saan ma kodus vedeleda ja olla. Olin just kümme päeva järjest tööl. Poleks pidanud nii välja kukkuma, aga kuna ma homsest, ehk pühapäevast kolmapäevani olen vaba, siis tundus see ekstra laupäevane päev ka nii ahvatlev. Christian tahtis päevi vahetada, ja siis tuligi nii välja, et mingi kahe nädala jooksul oli üks vaba päev. A ok oli. Lihtsalt vaim väsis ja närbus. Ja viimastel päevadel läksin varem ära. Because I can. Ja nüüd saab pidutseda, sest emme tuleb homme ju!!! Tähendab, Raguliga pidutsesime juba eile. Aga no ausalt see oli nii haledavõitu. Kõige pealt ma kiirustasin koju, sest ma nii väga tahtsin egg and mayo ja beekoni croissanti. Ja siis ta helistas, et varsti ta jõuab ja ma kurtsin, et ebaharilikult suur isu on ja kõike tahaks süüa. Mille peale ta ütles, et nagunii sööd ju kogu aeg. Mille peale ma solvusin täiega, sest HOW DARE YOU, ma olen jumala tervislik olnud uue aasta algusest. A ma ei tea, mis vaist talle ütles, et too piretile viskit ja koolat ja küll ta üle saab. Igal juhul rock up'is kahe koka pudeli ja Jack Daniels'iga. Ja magustoitu tõi ta kah. A kuna me oleme mõlemad nii lightwaight'id, kes ei talu enam palju alkot, plus ma olin ju nii väsinud sellest töötamisest, nii et hakkasin juba kell kaheksa vaikselt ära vajuma, ise samal ajal tahtes rohkem juua. Viskasimegi pikali, et üksteise selgrooga venitada ja jäime magama. Pool kümme läks ta koju ära, ja ma ilma kõhklemata magasin lihtsalt edasi. Mõnus, et vaba päev on. Peab koristama ju. Meil kuu aega vannitoa tuli ei põlenud, sest landlord ju ei suutnud oma kohustusi kokku võtta ja see asi ära klaarida. Lõpuks mingi onkel tuli, kes tule ära parandas ja ma nägin kuiiiii kehvas seisus kõik seal on ,nii et esimese asjana ostsin uue dušši kardina, ei taha et ema rabanduse saaks ju. ja tule saabumisega seoses tekkis to do list, mida kõike veel vaja teha on.
A peale töötamise olen suutnud social life'il ka ikka elu sees hoida. Paar nädalat tagasi käisin Karini tööl peale oma tööd, et juttu ajada ja natuke tinutada. Siis aga selgus, et Londonis olid mõned Karini kunagised töökaaslased, kes tahtsid kõik koos seal õhtustada. Enne seda aga läksime ühte pubisse, et veinitada ja ma võtsin ka chipse, sest mul oli kõht niiii tühi ja ma ju jään nii kergelt purju naguinii. Jagasime ühte lauda ühe vanapaarikesega, kellel vist oma vahel on jutt otsas juba aastaid olnud, sest nad iglelt tahtsid meiega suhelda ja kuulasid meie vestlust pealt. Nad olid nii armsad. Hiljem Karini tööl süües oli suht lõbus. Olime viiekesi. Ja toitu aina tuli ja tuli ja tuli juurde!! Mul oli kõht niiii täis, ausalt ma mõtlesin, et poolel teel koju pean kuskil roopi panema. A see oli sellepärast, et ma pole harjunud palju sööma enam.
Saime mõni aeg tagasi kokku Ak Ja Aga'ga, neid pole üli ammu näinud. Nad tulid siia Walthamstowsse, et siis minna meie kohalikku pubisse sööma. Tegemist oli vist pühapäeva õhtuga, nii et nad olid köögi juba varakult kahjuks kinni pannud. Ja pühapäeval sellisel kella ajal on ainuke variant meie kandis Türgi restoranid. Öäk. Ma olen ikka üritanud uusi võimalusi türgi toidule anda, aga no ei. Ma lihtsalt ei suuda. Aga noh ma meeleldi olin nõus, sest mul kõht väga tühi polnud, mingit kana ikka kannatab süüa. A seal selgus, et neil on whitebait'i. See on mingi väike kala, ei tea, mis se eesti keeles on. Sõin taldriku neid ära ja olin väga rahul! Saime just üks päev Ak ja Aga'ga uuesti kokku. Seekord Muswell Hill'is. Mõtlesime, et tutvustame neile meie lemmikut itaalia restot. Me hoitasime neid küll, et olge tellimisega ettevaatlikud, sest portsjonid on suured, aga tühja kõhuga ei saa ju vähe tellida! Omg meil oli nii palju toitu seal laual. Ja üli mõistlikud hinnad on arvestades portsjoni suuruseid. A seal sai suht palju nalja, sest nad palkavad seal ainult noori itaallasi, kellel inglise keele oskus on suht kehv. Ja siis kui sa itaalia keelt ei oska ja näpuga ei näita menüüst, mida soovid, siis nad hakkavad huupi pakkuma, mida sa nüüd tegelt tahad. Me tellisime salami valikuga taldriku ja kui me selle kätte saime, siis tundus nagu kõik pole seal salami (sealiha), vaid hulgas on ka looma liha. Ragul üritab oma kultuurile lähedasem olla ja looma liha mitte tarbida, ning see tõttu läks ikka no mingi 5 minutit ja palju kätega vehkimist ja lehma häält tehes, et teada saada, mis seal taldrikul õigu poolest on. Lõpuks selgus, et oli jah. Ja hobuse ja eesli liha ka. whaaaat. Algul mõtlesin, et nad ei tee inglise keeles loomadel vahet, aga siis Ragul rahustas, et nad jah itaalias söövad kõiki loomi enam vähem. Huvitav. Tore õhtu oli ja hea oli neid näha ja veelgi parem nii head süüa jälle saada.
Üks nv sain Heidiga kokku. Teda polnud ka näinud nii pikalt. Tuli mulle tööle külla laupäeval. Läksime sealt edasi jalutuskäigule mööda Thames'i. Nii ilus päiksepaisteline päev oli. Ja suht soe oli ka. Ajasime juttu, kui lõpuks jõudsime Embankment'i. Seal oli megarahva mass. Selgus, et tol päeval oli ju see Women's March. Terve kesklinn oli niii paksult inimesi täis. Ma ei tea, mitmes kohvikus ja pubis me käisime, et kuskil maha istuda. Lõpuks jalad viisid meid Holborn'i Bar at One'i. Poleks just mu esimene valik, aga no ajab asja ära meeleheitlikutel hetkedel. Leidsimegi mingi kaks kohta. Tellisime suupisteid ja veini. Mõnus oli.
Üleeelmine laupäev olin Charlotte'iga teinud kino plaanid. Tahtsime Split'i minna vaatama. Jällegi peale tööd oleksin ma siis Wood Green'i läinud ja temaga seal kokku saanud. Aga Ragul oli end haigeks helistanud ning kuna ta chillis Tamiaa'ga nagunii, siis mõtles, et võtab ta kaasa ja saab meiega kokku. A selgus, et Wood Green oli mega busy nii et läksin Bounds Green'i ja sealt edasi läksime kõik koos Enfield'i. Käisime Chiquitos'es söömas. Läks mega kaua enne kui laua saime, ja lõpuks oli suht kiire, et toit ja jook tellida ja need ära süüa ja juua. Joogid tulidki palju hiljem kui toit, ning need võeti arvelt maha. Jessss tasuta mojito. Ma oleks ainult Tamiaaga terve aeg mänginud, aga ma ei teadnud, kas see oleks imelik olnud, kui ma täiskvasvanuid oleks eiranud ja Tamiaa mega naljakat aga võibolla söögi lauas aksepteerimatut käitumist õhutanud. Sest ta on lihtsalt nii naljakas laps!
Eelmine nädal tuli mul hambavalu tagasi. Ma lihtsalt ei mõista, mis toimub. On ja siis ei ole. Nüüüd jälle ei ole. A faking valus oli ikka. Üks öö olin pool ööd üleval, sest see faking hambavalu tekitas veel pea, silma ja kurgu valu. JA vahepeal läks kõht ka tühjaks, nii et paha oli ka olla veel pealekauba. Hakkasin järgmine päev tööl ilgelt taga ajama aega hamba arstile. Panin mingi kolm aega erinevatesse kohtadesse, aga selgus, et ükski aeg ei sobi, kuna ma sain oma rota kätte. A nüüd tundub, et pole enam väga suur emergency. Kui emme on külas ära on olnud, siis tegelen asjaga.
Ma nüüd jooskma, ma nii tublilt ikka iga päev võimlen ja teen harjutusi ja kui noh aega on siis jooksen ka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...