laupäev, märts 25

Loodus, filmid, õlutamised ja muud

Esiteks, emmel on täna sünnipäev, palju õnne kallis emme!
Ühtlasi on siin Londonis ilusad ja suht soojad ilmad. Mul reede, laupäev, pühapäev vaba. Kunagi ammu sai kirja pandud tööl, sest plaan oli Raguliga kuhugi minna, aga sellest ei tulnud midagi välja, sest ta peab tööl olema. Eile, ehk reede, tegelt oli tal vaba küll. Tegime hommikusööki koos, käisime kinos-vaatasime Lost City of Z'di, mis oli suht jura. Väga paljutõotav oli, aga jah, meie jaoks oli aja raiskamine. Hiljem läksime oma tavapärasesse itaalia restosse sööma, peale seda ostsime jäätist ning veetsime õhtu toas. Nii mõnus oli tervet päeva temaga veeta, ei tule eriti tihti ette enam sellist lõbu.
Täna mõtlesin, et vaatan, kas peale Aleksander pargi ka muid parke naabruskonnas on. Selgus, et on lausa KAKS. Ja kuna nii päikseline on, siis ma lihtsalt pidin jalutama minema. Ei pidanud pettuma, esiteks sealses naabruskonnas ringi kõndides ei ütleks üldse, et tegu Londoniga on ning teiseks-lõpuuuks on soe ja ilus ja mul on vaba! Käisin veits ringi, siis istusin pargipingil t särgi väel ja lugesin väheke.
Siin on tegelt päris mõned korrad päikseline olnud. Olen jooksmas käinud paarid korrad Aleksandri pargis. Selle tõttu jäin ka vist haigeks. Seal on suht "mägine" ja mul oli ju vaja sinna tippu turnida, et head vaadet näha. Ja muidu on seal ka hea ja rahulik.
Mõned korrad olen töölt paari tüdrukuga joogile läinud. Üks päev kõndisin Desi'ga Banki poole, ehk siis üle Southwark silla. Noh, ilus on nagu ikka nende sildade peal on, head vaated, vesi jne. A Desi käitus täpselt nagu esimest korda näeks Londonit. Ja seal Bank'i piirkonnas oli ta igast hoonest nii õhinal, sest tema jaoks on need kõik seal nii ilusad. Aga jah selgus, et ta ei käi väga palju Londonis ringi. Vaeseke. Nii palju on ju mida näha ja kuhu minna ja mida avastada!
Saime Lizzie'ga Burger and Lobsteris kokku. Läksime vaid ühele joogile, nad tegelt tahtsid uurida maad, kas nad tahaks seal ise töötada, sest ettekandjad saavat seal palju palka ning nad tahavad töökohti vahetada. Lõbus oli nagu alati. Nädal hiljem lõpetasin üks päev kell 3 ning otsustasime Lizziega minna Tate moderni lähistel olevasse pubisse, mis on otse Thamesi kõrval. See oli mu aasta esimene õlu päiksepaiste käes.
Heidi käis mul üks laupäev külas. Ostsime Morrisonsist mõnusat snäkki ja veini ning ajasime siin niisama juttu. Alati tekib tunne, et ah tahaks kõiki palju rohkem ja tihedamini näha, aga ega see täiskasvanu elu meelakkumine ole.
Eelmine nädal sai külas käidud Bear and Wolf'is, kus ma kunagi töötasin. Tegelt pidin Gemmaga jookidele minema. A ühe hoobiga sai ära nähtud Leslie, Matt ja Scott kah. Nii hea meel oli, et tekkis võimalus kõik üle kaeda! Läksime Leslie ja Gemmaga pubisse Aces and Eights'i. Pole ju sealgi ülikaua käinud. Tim, mänedšer, oli parasjagu seal, rõõm oli ka teda näha. Kui tellima hakkasime, selgus, et ta oli töötajatele öeldnud, et esimene round on tema kulul, oh seda vana head Tim'i küll! Nii kena temast. Limpasime õllet ja ajasime juttu, peagi tuli ka Charlie, mingi hetk lahkus Leslie. Siis aga läks kõht tühjaks ning tellisime pizzat. Ausõna, ma vist sööks pizzat iga päev. Õudne. Mingi hetk suundusid nemad kinno, ja ma koju. Mõnus õhtu oli! Oleks neid kah tihedamini...
Mul nüüd uuesti juuksuriks õppimise plaan susiseb. Käisin üks päev seal, et teha keele ja matemaatika test. Seal vist mingi intelligentsuse standard. Arvasin, et mega lihnte raudselt, tegelt pani ikka mind mõtlema. A sain ilusti läbitud selle. 29ndal Aprillil hakkab kool pihta. Ma ei jõua ära oooodata. See hakkab siis iga laupäev olema. jesss ei pea tööl käima, aga noh tegelt see eest mul nüüd nädalas ainult üks vaba päev, aga its worth it!
mõtlesin, et lisan lõpetuseks mõned iludad pildid, mis tööl teinud olen kah

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...