esmaspäev, märts 6

Sünnipäev ja emme külastus

Mul on tegus kuu seljataga ja nüüd mul on lõpuks aega üles tähendada, mis toimus, enne kui ära unustan. MEil oli ju täpselt kuu aega tagasi sünnipäev. Emme tuli selle auks meile külla. Nii mõnus ja tore oli nagu alati. Jõudis pühapäeval, ehk 5ndal veebruaril, ma võtsin laupäeva ka vabaks, et muidugi koristada saaks.
Kui me Kariniga teda ootasime Victoria jaamas, siis selgus, et meil oli veits aega, nii et läksime seal jaamas olevasse pubisse, polnud üldse paha! Tema saabudes suundusime tagasi Walthamstowsse The Chequers pubisse. Me Kariniga avastasime, et see on täiega normaalne koht. Mõnus atmosfäär, hea õlu ja menüü on ka norm. Istusime maha, tegime ühed õlled, ootasime Raguli ka ära ja siis kukkusime süüa tellima. Tahtsime kõiki suupisteid, mis saadaval oli. Barman küsis 10 korda üle, kas oleme ikka kindlad. Lõpuks, kui toit saabus, siis seda polnudki nii palju. Ja muidugi emmel esiteks pole kõht kunagi tühi ja teiseks, ta ei söö neid tava briti rammusaid ja rasvaseid ja fritüürituid asju. A mulle väga maitses.
Koju saabudes avas ema oma kohvri, kus ta oli kaasa pakkinud oma kaks särki ja need
Esmaspäeval oli meie suur 27s sünnipäev. Öäh. Midagi ebanormaalselt suurt ei tahtnud teha. Kodus valmis pannes tegin kõigile soengud pähe, sest ma hakkan ju juuksuriks ja nüüd järsku keegi ei viitsi oma juukseid ise korda teha. Karini oma tuli eriti hästi välja
Läksime kõige pealt Borough Marketile, emme ostis sealt mingeid karri maitseained. Sealt jalutasime mööda jõge. Vahepeal läks kõht tühjaks, nii et käisime Pizza Expressis. Don't judge. Päris hea pitsa oli tegelikult. Ja ma olin nii vässssu too päev, nii et pidin veinile ei ütlema. KArin ja emme manustasid mõnuga seal mingit Pino Gri'd. Ma oleks konkreetselt kuskil Thames'i treppidel magama jäänud.
Käisime ka Tate Moderni uues hoones. Päris äge on seal. Saab minna kõige kõrgemasse tippu, kus on vaateplatvorm. Saab vaadata jõge, St. Pauls'i katedraali, ja inimeste koju sisse. Nimelt Tate'i taga on korterite hoone, näha et mega kallis ja uhke. Ja need ehitajad ja ka inimesed, kes neid milliseid kortereid ostavad, ei teadnud, et mingi kolossaalne Tate nende vaate ette ehitatakse. Oh well. Nüüd saab seal igal juhul näha, kuidas rikkad inimesed pisikeses korteris elavad.
Läksime sealt edasi St. Pauls'i suunda. Avastasime, et me pole kunagi seal lähedal käinud.
Sealt edasi mõtlesme hakata kodu poole minema, sest õhtul oli plaanis Dishoom'i minna sööma. See on üks pisike India restorani kett, tahtsime minna Shoreditch'i omasse. Kõndisime Chancery Lane'i. Seal kandis pole ka kunagi maa peal olnud, päris põnev oli. Kodus jõime kohvi, ühines Ragul KAHE koogiga, ma ei tea, miks ta mõlemale koogi pidi ostma. Läksime autoga Shoreditch'isse sest muidugi oli ebanormaalselt kohutav ilm. Jõudsime sinna umbes kell 6.30 või 7, ja meenutades et tegemist oli ESMASPÄEVA ÕHTUGA, oli seal poolteist tundi oote aeg. Vat nii populaarne on see Dishoom. Läksime siis selle asemel Angel'is olevasse Masala House'i, mis on ka india. See oli niiiii heaaaaa. Mul küll hea meel, et tegelt sinna läksime.
Teisipäeval käisime šoppamas. Muude asjade hulgas saime Kariniga mõlemad attitude'i TK MAxxx'i töötajalt. Kujuta ette, me suutsime ta välja vihastada, sest meil jäi jultumust üle kleite vaadata, sest tema vaene hing samal ajal tahtis kleite tagasi panna. Kõige pealt Karin tuli ütlema mulle, et WTF just happened, mingi tüüp lükkas ta kleitide juurest ära, et ise seal askeldada. Mul oli nii et hell no näita kes see oli. Läksin ise ka siis kleite kaema, mida oli võimatu teha, sest neid kleite oli lihtsalt liiga palju rippuma pandud. Tuli mu juurde ka ohates ja ahates käsi puusas. Ma ütlesin, et mis on. Ta ütles excuse me ma parasjagu korrastan siin kleite. No eriti ülbe häälega. Ma ütlesin, et okei, ma šoppan siin hetkel. Ja siis ta vehkis seal endal ÜKS erk roosa kleit näpu vahel ja ootas, et ma teda kartma hakkaks või saba jalgvahel ära pageks, ma lihtsalt seisin ja vahtisin vastu teda. Mille peale ta siis käratas FINE SHOP THEN I'll do this later, viskas erk roosa kleidi rippuma ja marssis minema. Mu esimene vihahoos olev mõte oli, et eeeeheee see tüüp küll uuesti siia tööle ei tule, aga samas ma töötan ise ka klienditeeninduses, tal oli äkki eriti sitt päev ja muidu on tore mees. Nii et ma ei kaevanud ta peale.
Käisime Chipotle'is söömas, hiljem Sohos õlut joomas ja juttu ajamas. Kolmapäeval šoppasime veidike veel ning siis oligi aeg emme ära saata. Õhtul käisin Raguliga Split'i vaatamas. See oli täiega hea! Tahaks uuesti vaadata.
Ma tahtsin üldse ära vaadata kõik Oscari nomineeringud. Vaatasin Hell or High Water, täiega meeldis, Florence Jenkins-ei meeldinud, liiga ´palju mööda laulmist, Manchester By Sea-kuulsin palju head, aga ma ei näinud, kus asja võlu oli, hea lugu oli, aga erilist suurt muljet ei jätnud.
Sama nädala laupäeval tahtsime kokku saada Nalita, Alice'i ja Katherine'iga, et nendega ka sünnat tähistada. Läksin peale tööd Bethnal Green'i Kariniga kokku saama. Kuna me olime seal nii vara, siis otsustasime pubisse minna. Tööl James oli mulle soovitanud the Sun Tavern'it. Kuna ma ju kunagi elasin seal, siis ma tean küll, millest ta rääkis, aga ma alati arvasin, et see on mingi rääbakas joodikute pesa, mis seaduse järgi ei peaks isegi lahti olema. A James oli seal oma nüüd abikaasal kätt palunud. Kuigi jah, James on üks igati imelik vend, mõtlesin, et no kätt ikka mingis narko pesas ei paluks. Läksime siis sinna, OMG see näeb seest hoopis midagi muud välja! Hästi hubane ja lahe. Töötajad on toredad, õlu on maitsev. Jõime vist Kariniga kolm õlut ära. Mis on vägagi üle mu tavanormi. Nalita ühines, teised ei tulnud. Lõpuks suundusime Sager+Wilde'i, reserveering oli kella 9ks. Jõime ära kaks pudelit veini kolme peale ja sõime mingit eriti uhket ent maitsvat toitu. Kuna me jäime kõik nii purju, siis väga ei mäleta, mis toit oli, mäletan, et magustoit ei läinud ikka üldse peale. Ma ei tea, miks aga me olime seal nii kaua, teenindus oli kuidagi aeglane ja me sõime vist aeglaselt. Me võtsime Uberi ja jõudsime kell 1 koju vist.
Pühapäeval ma muidugi koolesin tööl terve päev. All in all, head sünnipäeva tähistamised olid. Mulle enam pralle ja kära ei meeldi, nii et need olid ideaalsed restorani valikud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...