laupäev, juuli 1

Hea nädala lõpp

Ma olen oma juuksuri koolist nii õhinal, või õigemini lihtsalt juustest. Eile vaatasin youtube'i videosid, üritasin siis oma nuku peal ka järgi teha, nii äge on kui hästi välja tuleb!! Ma nii uhke. Also, nii naljakas on vaadata, kuidas Ragul iga jumala kord südame rabanduse saab, kui mul see nuku pea keset tuba parasjagu tripodi peal on. Mwhaahahaa
Täna läbisin koolis kaks testi ja ühe multiple choice testi ja õppisin uue soengu ära.
sorri kui see nukk veits õudust äratav on, ma nii harjunud sellega..mu korteri kaaslane ütles, et nägi seda pead mu aknal, kui ta aias suitsu tegi ning ma siis mõtlesin, et äkki aknal päris ei hoiaks, ümberringi elavad lapsed, kes aedades mängivad. Ei taha, et nad elu lõpuni mind kardaks!

Vaatasime ära ka kaks filmi kinos, mida olime pikki silmi oodanud. Baby driver-nooooo mul olid vist liiga kõrged ootused, ja transformers-no appi..me jäime mõlemad magama. Kestis liiiiga kaua arvestades, et loo sisu võib vabalt viie lausega ära öelda. Aga noh kinos mulle meeldib käia nii või naa. Lahe elamus kuidagi. Mõni kord käin üksi, ega Ragul ei viitsi mingit My Cousin Rachel'it elusees vaadata. Mulle täiega meeldis, näitlejatöö oli ka mega hea. Tavaliselt mulle sellised draama filmid peale ei lähe, aga seda küll nautisin.
Ma nüüd vaatan veel juutuubi videosid ja võib olla lõikan juukseid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...