reede, aprill 7

Ilus kevad ja puhkus

Eelmine nädal oli mul viimane koolituse nädal. Couldn't come fast enough! Nii pikk maa sõita ja ega ma lõpus midagi juurde ei õppinud, pigem õpetasin neid seal. Nüüd koolilastel vaheaeg, mis tähendab, et ka meil kaks nädalat vaba. Jess. Täna on bank holiday ja esmaspäeval ka, nii et teistel inimestel ka rohkem vabu päevi, mis on hea. Olen viimasel ajal palju kinos käinud, kuna meil on iga kuine membership ja kuulsime kõlakaid, et see pannakse kinni. Tegemist on küll ketiga, aga ma ei viitsiks iga kord kaugemale sõita, et filmi vaadata, et oleks siis ära tühistanud. Vaatasin Allelujah, 80 for Brady, Cocaine Bear,John Wick ja eile hommikul käisin Air vaatamas, ning õhtul Raguliga koos Dungeons & Dragons. Mõtlesin, et raudselt mingi lame film. Pidime veel Imaxis vaatama seda, ja peale maksma, aga peab ütlema, et täiega meelelahutav oli! Vähemalt parem kui John Wick kus muud ei olnudki, kui ainult üks kaklus teise järgi. Mingit stoorit ei olnud. Ja selgus, et kino ei pandagi kinni! Result. Ma olen hakanud viimasel ajal käima rohkem jõusaalis, mitte ainult ujumas, ja mu eelmise nädala loogika oli see, et tahtsin cardiot teha, aga täiega tahtsin teha ka seljale masinatega trenni. Kogemata panin vale raskuse ja koormasin oma musklid nii üle, siiamaani on õlg valus. Aga see ei takistanud mind minemast järgmine päev ujuma sama keti ujulasse, aga polnud seal varem käinud. Nägin piltidelt, et mingi imeliku sügavusega, sügavamal pool läheb hästi järsku täiega sügavaks. Ja no ma oleks võinud googleis ka näha seda infot, et tegemist on 33m pikkuse ujulaga, mitte 25m, mis on tavaline. Ise mõtlesin, et omg ma üldse ei jaksa ja olin nii võhmal, muidugi võtsin arvesse oma mega valusaid õlgu. Ma teen alati 1000m, ja siis vaatan kellalt, et kas ikka on 40 otsa täis. Ma ikka üritan kiiremini iga kord ujuda. Olen rohkem krooli hakanud tegema, mitte ainult konna, just et kiiremini ära ujuda. Mul tavaliselt läheb mingi 29 minutit. Tookord 43 minutit! Mõtlesin, et WHAT THE ACTUAL FUCK, mis mul viga on, et ma nii kaua seda ujusin. Aga pärast autos googeldades, ma taipasin jah, et ma kõigest ujusin mitte tavalised 40 x 25 meetrit, vaid 53 x 25 meetrit. Wowwww ma olin omadega nii läbi, käe varred olid surnud lihtsalt. Vaevu sain rooli keerata. Aga sport võidab nii et... Esmaspäeval tekkis idee sõita kuhugi, okei ilm oli mega ilus, nii et obviously lähme siis mere äärde. Sõitsimegi Whitstable'i. Või noh, ma sõitsin. Ragulil silmad valutasid, ja magas kõrval terve tee. Teekond oli mingi 1h20min, tagasi tee peaaegu 2h, aga olime seal alla kahe tunni. Nägime merd, sõime fish and chipsi ja tulime tagasi. ok siis.
Olen vahepeal veel mõne projektiga valmis saanud. Heegeldasin ühe shawl'i, ning Karinile kaks bucket hat'i, sest ta soovis
Ehitasin ka omale lõpuks kangastelje ja tegin esimese projekti valmis. Vaatasin youtube'ist õpetust ja vaikselt sain asjale pihta. Nüüd ootan, et Ebayst linane lõng kohale jõuaks, et ma saaks muid asju ka teha.
Ilmaga on tõesti kuidas kunagi, vahepeal nüüd sadas täiega, aga enne seda õnneks mul oli mõistust aias natuke korrastada kuival päikselisel päeval, ja juba oli silmal nii hea vaadata. Lihtsalt võtsin sae kätte ja hakkasin julmalt põõsaid maha saagima, seal nii üle kasvanud kõik. Ja mõtlesin, et miks ma varem pole tulnud selle peale, et saega teha. ma alati mingi mega nüridate aia kääridega võitlen seal. Täna oli aia prügi ära vedu, nii et kuna oli jällegi mega ilus ilm, mõtlesin et võtan meie roosi põõsa käsile. No see oli täesti out of control. Osad oskad olid mingi 10 meetri kõrgused, naabri õunapuuga põimi kasvanud. Nii rahuldust pakkuv oli neid oksi saagida ja neid ära tirida sealt kõrgustest. Nüüd on 2 aia pürgi kasti täis jälle, aga noh nii vaikselt läheb. Käisin täna ka rattaga sõitmas kanali ääres. Mõnus oli, ainult, et ma unustasin ära, et tagasi tuleb ka tulla, nii et mingi 20 km tuli kokku.
See oli esimene kord see aasta rattaga sõita. Ja imelik oli, et enam paati pole. Tavaliselt oleks paadile sõitnud rattaga. Sellistel ilusatel päevadel hakkab täiega kahju, et paati enam pole, aga samas, kui on kiired ajad ja sitad ilmad näiteks, siis tundub õnnistusena sellest paadi lahti saamisest, nii et ma pigem siis keskendun sellele. Eile ma tegin garaažis trenni, ka ühtlasi esimest korda sel aastal. Mõtlesin, et treenin jalgu ja midagi hullu ei tee, sest ma pole maitea kui kaua hantlite või kangi lähedale läinud. Sellegi poolest on täna lihased valusad, ning ütleme ausalt et pärast 20km kruusa teed rattaga sõita, mis pole mõeldud off roadiks, on mul nüüd veel lisandunud mõned valusad kohad. A no pain no gain! Homme oli plaanis ujuma minna, aga ma sain õnneks emergency aja hamba arstile homme hommikuks, nii et ei tea, kas veab välja Ragul oli see nädal jälle oma koolitsuel NVQ5'ga. See nädal nad olid küpsetanud igasuguseid saiu ja saiakesi. Ütlesin, et ta tooks mulle ka midagi. No jumal ta tõi terve laari. Chelsea bun (mida ma pean kontrollima, et ma kõik korraga ära ei ahnitseks sest need on nii head), mingid poola soolased saiakesed, siis Eesti mõistes üks päts tavalist leiba, siis üks tavalist valget saia, üks mingi igasuguste lisadega-spinat, seemnet, feta ja mis seal kõik veel oli, ja focaccia. Ila tilgub seda kirjutades. A ma viilutasin kõik ära ja panin sügav külma silma alt ära, muidu ma toitukski nendest saiadest, kuni need otsa saavad. Lõpetuseks paar kassi pilti kah, päevitas muga koos õues täna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...