teisipäev, november 7

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu autoga minna Walesi. Ta oli juba aastaid rääkinud, et tahab seal ühes templis ära käia. A vanasti ma ei sõitnud autoga, nii et jutt jäi jutuks. Kuna mu auto on suht logu, ja vana, siis mõtlesin et hmm kas ikka tasub. Aga just enne minekut pidin iga aastasele ülevaatusele andma, maksma sitaks et seal mingeid asju korda tehtaks, auto pole isegi nii palju väärt. Vähemalt oli turvaline tunne pikk maa sõita, ainult et mingi asi krigises täiega kapoti all. Ragul kinnitas et jaa jaa see on normaalne. A kui me Walesi lõpuks jõudsime, siis imselgelt oli midagi väga kruvidest lahti. Sõitsime (õigemini Ragul sõitis, sest ta ei julgenud lasta mul sõita eriti veel mööda kitsaid kolkateid, ja ma olin haige kah veel) ikka ringi, käisime templis ära, ning siis mõtlesime, et eiii lähme ikka kuskile töökotta ja las nad vaatavad üle. Nad olid nii toredad, isegi ei võtnud raha selle eest, aga oligi mingi väga oluline osa lahti täiesti, mis ratast kinni hoiab. Ma alguses mõtlesin et oiii mu vaene rahakott, aga läks hästi. Londonisse jõudes läksime esimese asjana samasse kohta, kus nad selle üldse põhjustasid. Õnneks nad tegid kohe korda, nii et polnud hullu midagi. Walesis eriti pilte ei teinud. Tempel nimega Skanda Vale oli üli ilus, ja seal oli hästi tore. Seal palutakse ka pilte mitte teha, nii et ainult jalutusel tegin mõned.
Hakkasin tööle Vacherin firmas support tiimis. Pmst nagu agentuur, aga firma sisene. Siiani on täiega meeldinud, mulle vana agentuuri aegadest jättis see firma täiega sümpaatse mulje. Köögid on kõik puhtad ja korras, normaalselt järgitakse reegleid ja regulatsioone. Eelmine nädal olin ühes panga hoones, kus on hästi väike köök. Mõeldud ainult väikestes kogustes söögi tegemisteks. Ehk et ainult miitingu ruumidesse. Ma vist ainult üks kord tegin lõunat kõige rohkem 6 inimesele. Ja see oli fine dining menüü, mis on äge sest ma sain oma silma järgi ilusti presentida roogasid. ja teine variant on menüüs Bento boxid. Ragul oli nii lahke ja ruttu kodus õpetas mulle, kuidas sushit teha, nii et sain selle oskusega ka hiilata. Teistele töötajatele tundus ka meeldivat, ning kuna ma olin seal ainuke kokk, siis ikka tuleb ju kõikidele töötajatele süüa teha lõunaks. Nad olid alati nii õhinas kõige elementaarsematest toitudest, mis pani mind mõtlema, et mida nende tava kokk siis neile söödab. Üks tüdruk on vegan, muidugi ma tegin talle eraldi mingi roa. Ta oli nii tänulik, sest tavaliselt talle antakse lihtsalt mingid tofu kuubiku plönnid. Mulle ühest küljest meeldis seal väga, aga samas sa oled üksi köögis tööl ja pole kelleltki midagi õppida. A ma lähen hea meelega tagasi, kui bookitakse. Ma pean ära nentima, et püüan siin elu helgemaid pooli näha, sest eelmine nädal tuli kiri, et ma pean ühe asja jaoks sitaks raha välja käima, mis ma olen kindel et on vale arvestus, siis sain parkimistrahvi kohas, kus ma maja lähedal alati olen parkinud. Muidugi seda saab vaielda ning loodetavasti tühistatakse, sest isegi pildid mis evidenceidena on üles laetud, pole kuskil näha, et ei tohiks parkida. Valusad oinad. Ja nüüd kõige tipuks on mul covid. Ma arvan, et ma juba reedel olin haige, aga ma arvasin, et mul oli pohmell. Nimelt ma olen vähe haaval alkohoolseid jooke tarvitama hakanud. Üks kord pubis paar õlle, üldse ei meeldinud. Siis üks kord kodus üks viski koola, mis ei läinud ka üldse hästi alla, ja siis noh neljapäeval pärast ujumist mõtlesin, et äkki on hea mõte üks klaasike veini juua. Ja reedel ma olin veendunud, et mul oli sellest mega tuumapohmell. A nüüd tagasi vaadates ma arvan, et need olid ilmselged covid sümptomid. Mõtlesin et no issand ei saa olla, et ühest veini klaasist nii paha on. Ja terve nädala vahetus olin OUT täiesti. Täna hommikul mõtlesin, et ok teen covid testi ära, mul veel mõned alles. Ja näedsa, oligi positiivne. Tööle ma ei läinud igal juhul. Kripeldab, sest ei taha inimesi alt vedada, aga esiteks ma tahan terveks saada ja teiseks sellest see pandeemia levibki, et inimesed rahu meeli väljas edasi käivad. Ma olen see aasta nii palju haige olnud, ja ma veendunud, et iga kord on põhjus ühistranspordis, et hakkangi uuesti maski kandma. Paljud tegelt Londonis kannavadki. Ja pean tõdema, et nii pea kui pandeemia "läbi sai", siis mul jäid kõik käe antibacterialid kuhugi nurka tolmu koguma. peab neid ka usinasti kasutama hakkama. Ostsin eestisse piletid ära jõuludeks, nii et seda ootan siin pikkisilmi. Karin oli emmel külas see nädalavahetus, ja nad helistasid et küsida, kuidas veini kastet teha. Ma siis pakkusin oma versiooni, aga see olevat veel hullem olnud kui retsepti järgi tehtud. Seal köögis oli täielik kaos, mul oli nii kahju et ise ei saanud seal osa võtta sellest. Aga next time! Ma nüüd arvatavasti lähen magama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...