reede, aprill 26

Lõpp on lähedal

Aprilli kuu peaaegu läbi, kugu aeg küll kaob? Ja ma arvasin, et mu lõputöö ei tekita mus mingit stressi, a viimased kolm päeva olen suht paanikas olnud. Kuna ma sain teada, et mu kasutatud kirjandus on määratud olema sõnaarvu limiidi sees, (mis on faking VIIS lehekülge ehk 1100 sõna), siis ma avastasin, et ohhooo mul pole isegi võimalik viimast peatükki üldse lisada. Nii et pean selle ära kustutama ning teise peatüki kaheks jagama. ÕNNEKS on enamik töö juba tehtud. Vaja veidi veel nokitseda. Oleks ka ju tore oma supervisorilt midagi kuulda, nagu näiteks kommentaare mu kirjutatud töö kohta. Ma ju ei tea, kas ma üldse midagi õigesti teinud olen. Okei, see alles ära vaja anda 7 mail, kuiiid meil on plaanis esmaspäevast alates maha pidada üks alkoholi nädal, kus iga päev on pühendatud erinevale alkoholile. Sest sellega me tähistame oma semestri ja ühtlasi ka ülikooli lõppu. Nii uksumatu, et neli aastat varsti seljataga on. Ma vaikselt juba üritasin seda nädalat ette kujutada, ja ausalt öeldes juba kolmapäev, mis on whisky-day, siis hakkas suht paha. Aga ma pean nagunii kergelt võtma seda asja, sest tööl on vaja käia ning lõputöö ka siiski vaja valmis teha. Ja nädal lõppeb ühe suuure ülikooli peoga ülikoolis, nimeks Final Fling. See iga aastane koolilõpu puhul peetav pidu linnakus, selle aastane theme on sci-fi ja space vms. Mul pole kordagi olnud mahti end kohale vedada ja kuna pilet 25 naela, siis pole raatsind ka eriti. Aga nüüd see viimane võimalus veel kõiki näha, enne kui lõpetamine on. Ja veel eriti asjaolu, et meil siin maailma parim crew korteris. Alex ka ehk ühineb meiega ja Aleksandra poika Ludo tuleb ka selleks ajaks külla, ajjeee. Lõpetamisest rääkides, siis mikkks see kõik kokku nii palju peab maksma. Ma isegi ei taha mõelda, mis selle ürba rentimine maksab. Igal juhul külla tulevad Karin, emme ja Heidi! Nii lõbus saab olema. Muudest asjadest rääkides, oleme Siljega mõned korrad jooksmas käinud. No tema on nagunii üks igavene sporty spice, a ma mitte. Nii hea on väljas joosta, jõusaal on palju nõmedam. Ja ma avastasin, et meie King's Parki taga on mingi massiivne Golf Course, mille ümber saab joosta. Ja seal mingi megavaade suht igas suunas. Eemal hakkavad Highlandsid ja see golfi ala ise on nii hästi hoitud ja silmale ilus. Megailus ilm on ka olnud viimasel ajal, kohe nagu palju elavam tunne on. Samas, kevadväsimus võtab ikka võimust kohati. Ma suht tihti olen sunnitud väikse uinaku võtma, sest muidu pole lihtsalt võimalik päeva üle elada. Üks päev läksime Alexiga Outbacki ja istusime nende aias. Niii mõnus oli õlut juua ja head sööki süüa. Nii soe oli, et sain isegi särgi väel olla. Loodame parimat ilma järgmiseks nädalaks, siis saab oma alko kava raames väljas grillida, frisbit mängida ja niisama päikse all lesida. Aga nüüd pean pea aknast eemale keerama, et mitte lasta heal ilmal mu fokusseerimisvõimeid hävitada. Imma do dis paper!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...