reede, juuni 11

KojuKojuKoju

Esimesed hoobid on nüüd vastu võetud. Kõlab väga negatiivselt, aga tegelt ei-siiani on väga ägenz olnud. Mihkliga viimse kui minutiga siiani koos veetnud, täna oli võimalus omapäi kodus olla lõpuks. Üsna veider tunne tekkis. Scheeru andis mulle ühe õlle ka koju tungival nõudmisel. Kuna mul terve päev on suur janu olnud eilse väikse pralletamise tõttu, siis ega ma presidendi pilkule ära ei öelnud. Otsisin aktiivselt netist tööd, nüüd saabus koju emme, kes ütles et oiiiii äkki saan siiasamma kõrtsi tööle. Mu enda eelistuslistis oleks Liisiga koos töötama hakata või siis vabaõhumuusemuisse saada, või beer house'i...ja tegelikult ega ma ühegi töö üle nuriseks kui vaid saaks kuhugi. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...