laupäev, august 11

Mul on rohkem sotsiaalelu olnud kui ma arvatagi oskasin. Enamik ajast siiski tööl olnud, kuid sellegi poolest. Üsna sündmuste rohke nädal seljataga. Nii heas kui mitte nii heas mõttes, ma hirmuga mõtlen, et üks päev on veel jäänud, mil see nädal lõppeb. Üks päev, kui ma tööl mõtlesin et ma saan stressirabanduse, oli mul peale seda ränka elu ikkagi viitsimist midagi teha. Ana'ga plaanisime filmiõhtu ning ta võttis oma megailusa sõpsi Alexi endaga kaasa, kes on ühtlasi meil püsiklient. Tüdrukud jõid veini, Alex oli niisama ning vaatasime Inside Man'i. Väga chill oli. Kolmapäeval kui me saatuslikul viisil palka saime, tekkis idee peale oma vahetusi Matt'i ja Lauraga pubisse minna. Istusime päikse käes ja nautisime head õlut. Mingi hetk ühines meiega pohmas Miriam, lühidalt ajasime juttu ja siis läksime üle tee Brea restorani sööma. MAAILMA PARIM BURGER. muud mul öelda pole. Ja kuna me hakkasime alkot tarbima eriti tühja kõhu peale, olime me lõpuks üsna vintis, siis oli aeg minna edasi City Wall pubisse. Väga õigesti ajastatult pani Chris samal ajal kohvikut kinni ning meil õnnestus ta kaasa meelitada. City Wall'is istusime üleval beer gardenis, polnud aimugi, et see seal eksisteerib. Jututeemad on nüüdseks hägusad, kuid endiselt mu töökaaslased on haiged inimesed! Väljapool tööd nad vähemalt ei tee nad mu üle nii palju nalja ja ei pane mind maailma piinlikemaisse olukordadesse. Seal saime alet, sest sealne mänedžer on meil püsikas, jesss. Igal poole keegi teab meid, kohati on kerge kuulsuse tunne. Samas Stirling nii megaväike koht, nii et ma arvatavasti pingutan üle hetkel. Aga ikkagi. Pärast veel mingeid jäägerbombe oli aeg seal maal, mil Matt pidi Outback'i kellegi üllatussünnale minema ja eks me siis läksime kaasa. Ja ei teadnud ka seda, et Outbackis teine korrus on. Selgus, et tean sünnipäevalist, natuke aega olime seal ja edasi läksime alla korrusele, kus sattusime järjekordse püsika otsa, kes üksinda jõi ja loomulikult kutsusid poisid ta meie lauda. Ma ei taha isegi teada, mis jutte me talle kokku rääkisime. Lõpuks kui oli aeg koju minna, otsustas Matt mu pool edasi juua. Hankisime, ma olen üpris kindel et ebaseaduslikul viisil, alkot ning hakkasime chatroulette'is mingite inimestega rääkima. See oli üks haigeim kogemus mu elus. Järgmine päev polnud kuigi meeldiv. Mitte kellelegi. Ja mul oli vaba! Ja tollest järgmine päev ka, ehk siis eile. Käisime Ana'ga pargis, sain 20 minutit päikest ja juba tekkisid päevitusrandid, nice. Õhtul tegime meie pool süüa, enne käisime Aldi'st läbi ning me suutsime kahes järjestikuses VÄGA awkward ja ebameeldivas olukorras olla. Üks kestis tema puhul ning teine minu, mõlemal juhul on asi loomulikult poistes. Ja muidugi olukorras, mis teda rohkem puudutas, suutsin mina see olla kes veits pange pani. Kuradi vastassoo olendid, kohati mul pole lihtsalt sõnu ega aru. Ja siis oli õhtu väga meeldiv kuni mõne huvitava pöördeni, aga no mida iganes lihtsalt. Täna olin ka tööl, mul jäävad vist mõndade inimeste kullipilgud elulõpuni meelde... Ja Benji lõpuks tõi mulle oma kõlarid! Ma juba mitu kuud oodanud neid, ta sai endale mingid megad surround sound asjandused ning pakkus, et annab enda vanad ära. Hea meelega ütlesin jaa. Ma teadsin, et üks päev tasub see ära, et ma veel kõlareid ostnud pole, YESS. Vahepeal oli tööl nii faking vaikne ja igav, et otsustasime poisid jätta leti taha ja läksime ise õue päikse kätte istuma. Nautisime seda hiilgust ja ühel hetkel märkasin ühel aknal üht noormeest suitsetamas. James elab suht üle tee meie kohvikust, ma tundsin ta käe järgi ära! Saatsin ruttu sõnumi, et kas ta teeb aknal suitsu, mille peale ta ehmatades pea aknast välja pistis ja skännis tervet tänavat. Lõpuks kui ma natuke aega suursuguselt kätega vehkisin, nägi ta mind, lehvitas vastu, siis pistis Daniel oma pea välja ja näitas sõrme. Kena. Aga ma ei saanud vastu näidata, sest ma olin klientidest ümbritsetud ja mõtlesin, et vast hoian vähe viisakamat suhtumist. Homme olen Miriamiga koos meie köögikeses tööl paninisid ja flatbread'se vorpimas ja siiiiis ongi esmaspäev ja Liisikene tuleb külla!!!!!!!!!!! Mu uni on isegi häiritud, vot nii väga ootan!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...