esmaspäev, märts 6

Telkimine

Saigi käidud Goudhurst´is nädalavahetusel. Reedel oli minek. Meil on uus auto katuse kast, Ragul hankis ka need jublakad, mille peale see kast minema peaks. Peab ütlema, et nende installimise peale läks kauem, kui et sinna Kenti kohale sõita. Aga aega oli maa ja ilm, nii et vahet ei ole. Me pakkisime asjad kaasa nii, et oleks valida, kas oleme telgis või magame autos. Kohale jõudes selgus, et me muiugi oleme ainukesed hullud, et telgi alasid pole üldse kasutadagi, sest maa on nii pehme ja see rikuks muru ära, kui sinna praegu peale minna. Nimelt enamik sellised telkimisalad on mõeldud ka haagissuvilatele või karavanidele jne. Pandigi meid kõva pinna peale ning lõpuks otsustasime autos magada. Lasime Raguli auto taga istmed alla ja ruumi oh kui palju. Seal saab kasutada ka elektrit, nii et pikendusjuhtmega meil öö läbi radikas soojendas autot, nii mõnus oli. Tegelt hakkas lausa palav. Laupäeval oli Ragulil ratta matka juhi kursus, viisime ta sinna ära, ma siis võtsin ta auto ning hakkasin seiklema. Vaatasin Googlist enne valmis, et mis kohvikusse minna. Kohale jõudes selgus, et seal polnud muidugi parkimist. Sõitsin siis mööda seda ainust küla teed edasi, kuhugi keerata ka polnud ning ümber ka ei saanud pöörata. Õnneks lõpuks joppas ning leidsin tee ääres oleva Farmi poe, mõtlesin et no muidugi seal peab kohvik ka olema. Ja oligi! Jessss saan soojas natuke aega surnuks lüüa. Seal oli nii armaas ja mõnus ja SOE. Istusin kohe kamina kõrvale, võtsin teed ja Eggs Benedicti.
Ütleme ausalt, et mul ei olnud kõige parem olla, hakkasin haigeks jääma. Tegelt juba olin, aga olukord halvenes silm nähtavalt. Suht piinlik oli seal ainuke klient olla ja iga 2 sekundi tagant nina nuusata. Vaatasin välja, et tahtsin täiega Leeds Castle´is ära käia. 30 minuti auto sõit. Mõtlesin, et kindlasti pikem, sest need külavaheteed on nii käänulised ja kitsad ja kahel pool kõrged hekid, mitte midagi ei näe. Ise mõtlesin veel, et hmm kui ma nii kaugele sõidan ja järsku Ragulil midagi juhtub, siis ma pean eluga tagasi sõitma seda rasket teed. Aga läksin ikkagi. Ja siis loomulikult nii pea kui ma olin 32 naela maksnud ja just sisse saanud, Ragul helistas et ma järgi läheks talle. Tal polnud kätes üldse jõudu, nii et vaatasingi ruttu kõik ära mis vaadata oli. Mu pettumuseks polnudki üldse palju tegelt.
Suvel on seal kindlasti miljon korda ilusam. Üsna ruttu olingi teel tagasi Raguli juurde, ning seadsime sammud kodu poole. Telkimine oli bookitud kaheks ööks, aga mõtlesime et mis seal ikka. Plus ma jäin ikka mega haigeks, terve laupäeva ja pühapäeva olin täiesti out. Ja mind ajab suht närvi see, et ma just olin täiega haige. Elusees pole juhtunud sellist asja. Oh well, live and learn. Äkki polegi nii loll idee maski kanda ühis transpordis, ma olen nii kindel, et seal nakatusin. Anyways mul on nüüd kõvasti parem olla, värvisin täna juukseid, käisin apteegis ning panin Karinile pakki teele. Aa eile käisin Morrisonsis toidu kauba ostul. Oma autot sõita tundus nii imelik peale Raguli kahe liitrist Fordi. Mu oma tundus nagu mingi faking pann. Mis siduril viga on???? Miks rool nii jäik on???? Miks auto üldse edasi ei lähe???? Kus see mõnus ja mugav käe tugi on....aaaaa ahjaa mu auto ongi selline. Peaks äkki uue auto muretsema...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...