laupäev, aprill 23

Istun siin vaikselt, peaaegu pimedas, luuran siin netis ringi ning mul aken lahti ja nii lahe oli-kuulsin eemalt, kuidas vihm kiiruga lähenes, mingi hull hoog tuli järsku peale. Kuna ma pole ammu vihm häält katusel ega aknal kuulnud, üllataval kombel! siis oli see esialgu üsna õudne.
Ilmad endiselt soojad, esimest korda oli vaba päev täna ning võimalus end päikse kätte vedada, aga see oli õhtupoole. Tore oli teada saada, et Stirlingus ka üks korralik park on...a ma ei satu sinna kanti mitte kunagi, nii et loogiline, miks ma sellest teadlik polnud. Ilus koht, vean nüüd kõik inimesed sinna, kes mind siin külastavad!
Muud juttu tehes, siis midagi uut pole väga, aina töö ja kool ja jõusaal, prallet ei tee enam nii väga, on käsil üks suuremat sorti puhkus alkoholist. Üks päev grillisime, see oli väga äge. Järgmine nädal on mul AINULT üks computer lab, rohkem seminare ega loenguid pole, sest see madafaka semester saab juba läbi. Ühe esseega olen juba ühel pool ning 2 vajab tegemist. Plus eksamid, mille pärast ma hetkel lihtsalt ei viitsi muretseda.
oh kuidas kõik peaksid nägema, milline loodus siin praegu valitseb! Ja oii ma ju lähen kolmapäeval kajakiga jõe peale, ma loodan, et see elu suurim feil pole, veel enam, et ma ikka üheks tükiks jään. Ja neljapäeval juba Minnile külla, valleraaa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...