teisipäev, veebruar 8

tänud

Suured tänud südantsoojendavate õnnitluste eest! Ja mul oli elu toredaim sünna. Mihkli sõnul pidime ta vanemate juurde minema ning enne seda linnast igalt poolt läbi käima ja kui me ühel hetkel patricku teise korruse kambrisse jõudsime ja ma nägin seal mingeid tsikke istumas, mõtlesin ma, et kas tõesti ma pean jälle Mihkli sõbrannadega olema. Lähemal vaatlusel selgus, et tegemist on Gretega, ja Liisiga! Hiljem saabuv seel inimesi ja see oli nii maailma armsaim Mihklist. Tahtis, et ma enne tagasi minekut veel kõik korra ära näeks. Sõime, jõime patrickus, edasi shootersisse ning lõpuks olime ikka tacos nagu kombeks on. Magasime pool ööpäeva maha, aga ikka oli nii saast olla paari tunni pärast, raisk. Emme tegi mu sünnaks nii palju süüa, kuigi me olime siin kolmekesi. Viimased kodused maitsvad toidud ja ma olen tagasi oma tudengidieedi peal.
Veelkord aitäh rahvas!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...